Hoi,
Kan iemand hier op dit forum mij vertellen wat het kost om aan het apnnekoekenbuffet deel te nemen?
groetjes, Jessica
Wanneer je met een wat kleiner gezelschap bent kan je meteen terecht (na betaling van 12, 50) mocht het echter wat drukker zijn en ben je met een wat grotere groep dan kan je er verstandig aan doen, om van tevoren even langs te lopen om te reserveren.
Overigens zitten de drankjes niet inbegrepen bij de prijs, al het eten wel.
En ooh ja.. pannekoeken worden vrij regelmatig vervangen hoor (is zo opgewarmd in de magnetron :> ) dus je hoeft absoluut geen droge pannekoeken te eten, niet als je vroeg bent, maar ook niet als je laat bent en anders kan je uiteraard vragen om nieuwe pannekoeken, die krijg je dan vast binnen mum van tijd!
Eet smakelijk alvast!
p.s. de erwtensoep is ook erg lekker in combinatie met het donkere stokbrood!
Vorig jaar had ik de pannekoeken buffet gedaan en dit jaar ook weer bezocht.
De pannekoeken waren beide keren heerlijk. En de service vind ik uitstekend. Wij waren een van de laatste gasten in het restaurant, en de bediening, was perfect en super aardig. Hadden een leuke ober die vrolijk ging kletsen met ons. Kortom ben vol lof over het pannekoekenbuffet en het personeel. En kan het iedereen aanraden.
Ik ben dit jaar voor het eerst samen met mijn vriendin op eerste kerstdag naar de WinterEfteling geweest en het was super. We schrokken wel even heel erg omdat de deur naar Diorama dicht was en dat een van onze favoriete plekjes is. Op de vraag waarom het dicht was werdt ons verteld door iemand van de bediening dat daar een pannenkoekenbuffet was georganiseerd maar als we na 20.00 best even een rondje mochten lopen. Even later bedachten we dat het eigenlijk wel bijzonder was om op ons favo plekje te dineren en hebben meteen gereserveerd. Het enige wat erg tegenviel was dat mensen achter de balk die juist mensen op afstand moet houden gingen lopen. We konden niet echt op ons gemak eten omdat er steeds kinderen langs ons heen rende. Zelfs volwassenen gingen daar lopen wat ik ronduit onbeschoft vindt. Het personeel zei niets te kunnen doen helaas. Voor de rest hadden we het prima naar ons zin en het eten was heerlijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?