Winter Efteling.

  • Klaas

    Hallo,

    Ik ga Zondag naar de Winter Efteling en ik had een paar vraagjes.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en antwoord hebben op deze vragen?

    *Het schaatsen op de schaatsbaan kost dat geld (en krijg je dit bij inlevering van

    de schaatsen weer terug (borg))??

    *Is de Bobbaan open?

    *Kost het Langlaufen geld?

    *Kun je de musical TiTa Tovernaar ook nog last-minute boeken

    in de Efteling.

    *Is de Salzburgerland de gehele dag geopend?

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Klaas Van Den Berg.

    Post was bewerkt op 23-11-2019 15:40 door Beheer

  • Maurice

    Hallo,

    Hoi ;)

    Ik ga Zondag naar de Winter Efteling en ik had een paar vraagjes.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en antwoord hebben op deze vragen?

    Ja hoor :)

    *Het schaatsen op de schaatsbaan kost dat geld (en krijg je dit bij inlevering van

    de schaatsen weer terug (borg))??

    Het kost € 3,50 per uur en je betaalt € 10,- borg.

    *Is de Bobbaan open?

    Dat is niet van te voren te voorspellen. De Efteling vertelt in folders dat de Bobbaan gesloten is, maar is het mooi weer dan willen ze hem ook nog wel eens (vaak) opengooien (hogere capaciteit van het Park). Maar dat is dus niet van te voren bekend!

    *Kost het Langlaufen geld?

    Nee. :D

    *Kun je de musical TiTa Tovernaar ook nog last-minute boeken

    in de Efteling.

    Ja, hiervoor moet je bij de Gastenservice zijn (nog vóór de ingang, links).

    *Is de Salzburgerland de gehele dag geopend?

    Kortweg: ja :D

    Alvast bedankt.

    Graag gedaan :)

  • Angie

    Ik zal proberen je vragen te beantwoorden voor zover ik de antwoorden weet :-).

    De schaatsbaan is gratis te bezoeken indien je je eigen schaatsen bij je hebt. Anders zijn er schaatsen te huur voor € 3,50. Ook betaal je dacht ik € 10,00 borg voor de schaatsen, die je uiteraard terugkrijgt als je ze netjes weer inlevert.

    Het langlaufen is volledig gratis.

    De Bobbaan is meestal wel open, maar dit is afhankelijk van het weer. Bij bepaalde weersomstandigheden is/gaat hij dicht.

    Als de musical TiTa Tovenaar niet uitverkocht is op de dag dat je de Winter Efteling bezoekt dan is het volgens mij inderdaad mogelijk om last-minute tickets te kopen.

    De openingstijden van het Salzburgerland zijn bij mij niet bekend, maar ik verwacht dat het gewoon de gehele dag geopend zal zijn.

    Ik hoop dat je iets aan mijn antwoorden hebt. Aanvullingen zijn welkom.

  • Klaas

    Dank jullie voor jullie antwoorden!!!

    Groetjes.

  • Pepper

    Helaas heeft de BoB deze winter flink last van storingen, waardoor hij vaker dicht dan open is op het moment ;)

  • Gemma

    Nog een kleine toevoeging: Als je je eigen schaatsen meebrengt, kun je ze bij de garderobe naast de schaatsverhuur voor 1 euro de hele dag wegleggen.