[15-01-2006] Foto's Kevin Winter Efteling

• Kevin Olfers

Het was vandaag mooi, koud, lekker weer.. Weer veel entertainment gedaan vandaag weinig tijd om serieuze foto?s te maken.. Het is echt wennen zo ding voor op me spiegelreflex dus t is veel oefenen..

Bedankt voor het kijken.. tot de 22e

• Angie

Kevin Olfers schreef:

>

> Bedankt voor het kijken.. tot de 22e

Niets te danken Kevin :-). Ik heb weer met veel plezier naar je foto's gekeken. Dit komt niet zozeer doordat ik nou zo van het entertainment hou, maar wel van de kwaliteit van jouw foto's. Ze zijn wederom geweldig. Mooi, helder, scherp. Vooral deze vind ik geweldig:

Ook de foto van Dennis vind ik erg goed genomen. Het lijkt in ieder geval alsof hij zich niet bewust was van het feit dat hij gefotografeerd werd.

• Dennis

Angie schreef:

> Ook de foto van Dennis vind ik erg goed genomen. Het lijkt in

> ieder geval alsof hij zich niet bewust was van het feit dat

> hij gefotografeerd werd.

Ik wist inderdaad van niks…anders keek ik wel iets vrolijker :P…zat nu een beetje in gedachten zo te zien

• tannie02

Wederom weer hele mooie fotoos. Jammer dat ik maar 1x kon gaan naar de winter efteling en mijn vriend zijn digitale camera vergat, voor mij volgend jaar beter.

Ik geniet wel van alle mooie fotoos op de site. En vind ze ECHT SUPER MOOI!!!!

Maar zulke mooie fotoos krijg je zeker niet met een gewone digitale foto toestel?

• Kevin Olfers

Idd tannie het zal wel met een digitale foto camera lukken.. maar deze zijn met een spiegelreflex gemaakt.. Ik hoop jouw foto's volgend jaar hier op te zien..

Groetjes Kevin