Foto's Efteling 28-01-2006

• Angie

Vandaag was dan de dag dat ik de musical TiTa-Tovenaar ging bekijken in het Eftelingtheater. Voorafgaand aan de voorstelling bezochten we een koud, maar zonovergoten Sprookjesbos. Alles was nog volledig in Winter Efteling aankleding, wat goed paste bij het weer van vandaag. Het was heerlijk om weer eens door het Sprookjesbos te wandelen, na bijna twee maanden niet in het park te zijn geweest.

Het Marerijk was vanmiddag geopend voor bezoekers van dit bedrijf (Unilever).

Op diverse plaatsen in het park was mooie ijsvorming te zien, zoals hier bij de watervallen van Pandadroom.

Dit sprookje vind ik persoonlijk tijdens het winterseizoen toch het beste tot z?n recht komen.

?Bakker, heeft u ook worteltjestaart??

Ook hier prachtige ijsvorming. Ik vind de aankleding van de kleine Zeemeermin deze Winter Efteling sowieso erg geslaagd.

• Prins Maurice

Schitterende foto's, vooral die bij PandaDroom! :D

• Dennis

mooie foto's Angie….em hoe was Tita Tovenaar!

• Kevin Olfers

Hey Angie,,

Super jouw foto's Angie..

• Angie

Dennis schreef:

>

> mooie foto's Angie….em hoe was Tita Tovenaar!

Op zich vond ik TiTa-Tovenaar wel een aardige musical. Ik heb me in ieder geval wel vermaakt. We hadden vrijwel de volledige originale cast, op Anne-Mieke Ruyten na. De acteurs/actrices zijn goed gecast en doen het allemaal prima. Ik was zelf vooral gefascineerd door de acteur die de gele Grobbebol (be)speelt (Dieter Jansen). Hij doet het echt fantastisch. Ook Joris Lutz heeft één erg leuke scène incl. liedje. Qua decor sprak vooral het decor van het Grobbedal mij wel aan, hoewel het wat Teletubbie-achtig aandoet. Alleen de verhaallijn vond ik erg rommelig en warrig. Op een gegeven moment merkte ik dat ik er ook gewoon helemaal niet meer oplette waar het verhaal nou eigenlijk overging. Het is in ieder geval niet echt een sterk verhaal, maar al met al was het een geslaagd uitje. Voor mij blijft van de drie musical die tot nu toe in het Eftelingtheater op de planken hebben gestaan, Doornroosje toch met grote voorsprong de beste.

• ceciel

gave foto's angie

vooral die bij de kleine zeemeermin en pandadroom

ijsvorming zie je hier in venlo ook

wij hebben een fontijn bij het trein station staan

die ziet er ook zo gaaf uit nu

echt super mooie foto's die van jou

kan niets anders zeggen

• Roosje

Ik zie helaas alleen maar kruisjes…

• Hilde

klik erop met je rechter muisknop en dan naar 'show picture" dat zou moeten werken. Kan wel even duren maar het lukte bij mij ook.

Verder Erg leuke foto's Angie!!!

Groetjes Hilde

• Roosje

Kan het nu wel zien.

Mooie foto's Angie.