Ernstig ongeluk met villa-pardoes bezoekertjes

• Kevin Olfers

Twee ouders en hun drie kinderen (0, 4 en 6 jaar oud) zijn vanochtend in Kaatsheuvel gewond geraakt toen hun paardekoets werd aangereden door een auto. De slachtoffers verbleven in Villa Pardoes, waar gezinnen met een kind dat een levensbedreigende ziekte heeft, vakantie kunnen vieren. Het gezin maakte een ritje in een paardenkoets, die van achteren door een auto werd aangereden. De politie heeft de bestuurder, die niet gewond raakte, aangehouden. De koetsier bleef ook ongedeerd. Alle slachtoffers zijn naar het ziekenhuis gebracht. Een van de kinderen is er ernstig aan toe.

Bron: http://www.nieuwnieuws.nl

• jack

ik vind het zeer erg wat er allemaal gebeurd is. en leef ook met die mensen mee.

maar wie gaat er nou met dit weer nou rijden met een paardekoets????

dat vind ik een beetje dom.

ga dan rijden met een oltimer. zitten die kinderen ook niet in de vrieskou.

en in de zomer met een paardekoets.

• Sonja van Mourik Thelen

ik vind het ook heel erg wat er is gebeurt.

het had voor deze mensen een bijzondere vakantie moeten worden, even alle zorgen opzij en van die ene week flink genieten.

helaas liep dit dus totaal anders.

en ik hoop dat deze mensen de kans krijgen om de vakantie nog eens over te kunnen doen, zodat het alsnog een vakantie wordt om nooit te vergeten en dat ze er alleen maar mooie herinneringen aan over houden.

wat het ritje in de koets betreft: normaal zou ik er ook niet voor kiezen om dit in de winter te doen maar misschien was het wel de liefste wens van het zieke kind!

en is het misschien niet eens meer mogelijk om in de zomer een ritje te maken met de koets.

ik zou er dan ook voor kiezen om in de winter deze rit te maken en de wens in vervulling te laten gaan, weer of geen weer.

ik wil dit gezin ook heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode.

groetjes sonja

• @

>>>Jack schreef:

maar wie gaat er nou met dit weer nou rijden met een paardekoets????

dat vind ik een beetje dom.<<<

Maar als het ipv een paardekoets, 2 fietsers waren geweest op die plek, dan was er hetzelfde gebeurd, heeft nix te maken dat het een koets was.

Groetjessssssssss

• Justice27

Ik vraag me eerder af welke gek het nou voor elkaar krijgt om met de auto op zo'n koets te rijden??? Dan zit je toch echt te slapen achter het stuur, of ben je gaan “koets-kleven”.

Wat ontzettend sneu, dit. Hopelijk komt alles nog goed.