Wie weet

• Ad

wat het nieuwe entertainment in de efteling is? en wat voor voorstelling in het openluchttheater in het sprookjesbos wordt opgevoerd?

• Gemma

Ik geloof dat het sprookjesfeest weer terug komt in het openluchttheater, maar dat weet ik niet zeker…

• Ad

He jammer, ik hoopte op een echte theatervoorstelling zoals Olle en Polle, De gezellige Heks, sterren van het sprookjesbos, de Kleine Mongo Mongo. Ook leuk voor de kleine kinderen

• Angie

Ad schreef:

>

> He jammer, ik hoopte op een echte theatervoorstelling zoals

> Olle en Polle, De gezellige Heks, sterren van het

> sprookjesbos, de Kleine Mongo Mongo. Ook leuk voor de kleine

> kinderen

De door jou genoemde voorstellingen ken ik allemaal niet, maar ik vind wel dat het absoluut tijd is voor wat anders in het Sprookjesbos theater. Het zou mij tegenvallen als er dit jaar wèèr gekozen is voor het Sprookjesfeest. Mij kan het inmiddels niet meer boeien. Kortom, tijd voor iets nieuws.

• Eftelfreak

Ik had gehoopt dat het gesloten zou blijven ….. :P

• Ad

De voorstellingen, die ik opnoemde zijn van een paar jaar geleden en heel leuk. Ook priinses op de erwt is heel leuk

• sprookjesfeestfan

nou voor mijn mag heb sprookjesfeest best trug kommen maar ik vind heb dat ze er wel iets moet verzinnen wat leuk blijf want afgeloop jaar was gewoon weg een beetje saaai groetjes samantha

• Robin

ik heb gehoort dat het sprookjesfeest zeker trug komt. ik weet wel dat de efteling wat anders wilt maardat willen ze al een paar jaar. over welke manier die trug komt is nog niet zeker.

• Justice27

Ik heb gisteren iets nieuws gezien. Dezelfde twee heren die de afgelopen jaren met de ganzenparade liepen, hebben nu een andere act. De een loopt op stelten en heeft de ander zogenaamd aan touwtjes, als een marionet. Ziet er leuk uit!