Nieuwe Eftelingpins?

• Jaap

Die heb ik nog nooit gezien, is deze wel in de Efteling nog te koop of niet meer?

• Eftelfreak

T'ziet er behoorlijk crappy uit. Zal niet van de Efteling zijn gok ik zo. Denk eerder van de Albert Heijn ofzo, kwaliteit is gewoon te slecht.

• Remco82

Mja ik zag ze ook op internet opduiken, en had ook zo mijn twijfels erover.

maar nu AH wordt genoemdt valt het me op dat ze het zelfde zijn als de figuurtjes die AH een aantal jaar geleden had uitgebracht.Dus als k zo nu ff nadenk (lastig) zou het best wel iets van AH zijn ja,en och wat zijn ze lelijk:D

zow me eerste post zit erop:D

• Sonja van Mourik Thelen

als ze bij ah zijn uitgegeven dan had ik het denk ik wel geweten.

ik heb het idee dat ze op een of andere manier zelf gemaakt zijn.

• Pieter

Zat hier vroeger niet een theelepeltje onder bij de AH? Lepeltje eraf frezen, pinnetje erop en je hebt je eigen pin gecreeerd?

• Stefanie

Dat er dan echt zulke wanhopige mensen bijlopen… zonde :(

• Nanne

Nou ik geloof niet dat ze van de lepeltjes afgehaald zijn. Ze zouden goed van de A.H kunnen zijn, je kon toen ook soortgelijke lepeltjes en beeldjes (voor een spel) sparen. Maar de lepeltjes hebben niet zo'n duidelijke lijntjes en zijn best klein, de pins lijken veel groter en duidelijker belijnd. Misschien is er wel een pinreeks geweest toen der tijd.

• Eftelfreak

Dit is wel een scan he Nanne door de licht inval zou het kunnen zijn dat ze duidelijker zijn.

Maar ik blijf erbij dat het niet officieel is. En de kans is zelfs groot dat het huisvlijt is en het dus lepeltjes zijn geweest. In elk geval is het niet echt.

• Em

Er wordt nog flink op geboden ook oop EBAY en marktplaats.

• tara

Deze zijn zeker niet van albert heijn ik werk er nu 10 jaar en ze hebben er nog nooit pins verkocht van de efteling wel van die poppetjes en spellen.