arriveren abonnementen

• Stefanie

Hoi iedereen,

even een berichtje voor degenen die ook een abonnement voor het komende seizoen hebben aangevraagd.

Weet iemand van jullie misschien wanneer de nieuwe pasjes ongeveer in de bus zullen liggen? Ik zag namelijk dat het geld voor mijn nieuwe abonnement vandaag is afgeschreven, dus ik vraag me af hoeveel tijd er ongeveer tussen de afschrijving en het opsturen zit. Het kan zijn dat dit in de brief stond, maar die heeft mijn oma per ongeluk weggegooid :)

Groetjes, Stefanie

• Angie

Gelijk even gecheckt en inderdaad is het bedrag vandaag ook van mijn rekening afgehouden. Op zich is het zo dat als je al abonnementhouder was je geen nieuw pasje krijgt. Je krijgt voor zover ik weet alleen de eerste keer dat je een abonnement neemt een pasje. Voor mij is dat inmiddels alweer drie jaar geleden en ik zou niet meer weten hoeveel tijd er tussen de afschrijving en het ontvangen van het pasje zat. Het was in ieder geval ruimschoots voor de openingsdag van het park binnen.

• Ad

Ik dacht een week als je het voor de eerste keer had aangevraagd. Anders kan je geoown de pas van vorig jaar gebruiken.

• Stefanie

Nou, ik heb 3 jaar dezelfde pas gebruikt, en ik zou eigenlijk nog niet eens weten waar die momenteel uithangt, dus heb ik een nieuwe aangevraagd. :D Zou het dan ook ongeveer een week kunnen duren?

• Angie

Je zult hem vast vandaag ontvangen hebben je nieuwe pas. Ik ontving vandaag in ieder geval de brief waarin stond dat mijn abonnement weer verlengd is voor het komende seizoen. Indien je een nieuw pasje hebt aangevraagd wordt dit gelijktijdig met deze brief bezorgd.