dvh eng?

• katja

hallo ik heb een vraagje ikhad al gelezen dat het teminste een achtbaan is nou is mijn moeder niet echt een achtbanen freak ze durft wel in vogel rok maar niet in python zou ze dan wel in dvh durven:P

• Kevin Olfers

Thja jouw moeder durft niet echt over de kop neem ik aan.. De Vliegende Hollander maakt best schuine bochten.. Maar het is voor iedereen nog maar de vraag hoe heftig de attractie zal worden..

ziet toch aardig bochtje in.

Bron wondernet.nl

• Hilde

Ik ben in verwachting zou ik er in kunnen/ mogen? ( omdat je ook niet in de bob mag als je zwanger bent) tegen de tijd dat ze open gaan ben ik ongeveer 34 weken…

Ik heb geen idee of je al die G- krachten aankan met een zwanger lijf.

• Kevin Olfers

Proficiat Hilde, Maar ik denk met uw zwangere buikje dat het niet raad zaam is om erin te gaan.. Het is overigens een best pittig attractie..

Misschien wat leuke weetjes

Gegevens De Vliegende Hollander

1. Capaciteit: ± 1900 personen per uur

2. Vaartijd: 3,43 minuten

3. Hoogte toren: 22,5 meter – lift van 45°!

4. Totaal oppervlakte: 17.000 m2

5. 11 sloepen voor elk 14 personen

6. G-krachten: maximaal 3G (3x je eigen lichaamsgewicht) en minimaal 0,2G (bijna gewichtsloos)

7. Investering: bijna 20 miljoen Euro

8. Lengte coaster: 420 meter

9. Snelheid: ruim 70 kilometer per uur 10. Minimumlengte vereist van 1.20 m.

Groetjes Kevin

• Silvia

Hilde schreef:

>

> Ik ben in verwachting zou ik er in kunnen/ mogen? ( omdat je

> ook niet in de bob mag als je zwanger bent) tegen de tijd dat

> ze open gaan ben ik ongeveer 34 weken…

> Ik heb geen idee of je al die G- krachten aankan met een

> zwanger lijf.

Hilde, wil jij het risco durven te nemen dat je kindje eerder geboren gaat worden?Mijn Advies :NIET DOEN!!!!!!! rustig afwachten.De vliegende Hollander zal echt niet wegvliegen tot dat jij bent bevallen Ga na de bevalling lekker kijken met je kindje.

• Kevin Olfers

Thja dat zijn duidelijke zinnen ;-)

• Hilde

Dank voor jullie antwoorden, eerlijk gezegd was ik het ook niet van plan hoor!!

( ik ga echt niet bevallen in de Efteling dat lijkt me dus weer niet leuk…!!!!

dus ik ga mijn man erin laten zitten en kijken vanaf het terras