Verzamelbeurs 8 April Capelle a/d IJssel

• Verzamelbeurs Pieck/Efteling

Hierbij willen we u attenderen op de komende Anton Pieck/ Efteling beurs die gehouden wordt in buurthuis De Wel in Capelle a/d IJssel.

Van 11:00 uur tot 15:00 uur is de zaal geopend.

Op deze beurs staan diverse standhouders die zaken als boeken, schetsen en originele etsen e.d. van Anton Pieck te koop aanbieden.

Nieuw dit jaar is de toevoeging van Efteling verzamel items, die in populariteit stijgen.

Deze beurs is de gelegenheid om uw verzameling van Pieck of Efteling uit te breiden of compleet te maken.

Daarnaast is het zeker de moeite waard kennis te maken met de mensen die een groot deel van hun leven hebben ingericht rondom de persoon Anton Pieck en/of De Efteling.

Misschien heeft u ook nog wel een aantal zaken die u graag zou willen aanbieden aan verzamelaars en belangstellenden.

Dit kan, er zijn nog diverse standplaatsen vrij. Mocht u belangstelling hebben voor een standplaats neem dan contact op met

Dhr. P. Aurik telefoonnummer: 038-4538964 of mail naar infopieckbeurs@gmail.com. De prijzen gaan per meter en zijn zeer schappelijk.

Graag zien we u zaterdag 8 april 2006 in buurthuis De Wel, Bongerd 2 te Capelle a/d IJssel.

Met vriendelijke groeten,

Organisatie Comité Pieck/Efteling Verzamelbeurzen

• Angie

Hé dit bericht tref ik ook net in mijn mailbox aan :-). Ik ga zeker proberen om op 8 april van de partij te zijn in Capelle aan de IJssel. Altijd leuk een Pieck/Efteling verzamelbeurs.

• Kaatje

Leuk dat deze verzamelbeurs hier onder de aandacht wordt gebracht.

• Eftelfreak

Ah mooi in de buurt , ik kom ook :P

• efteltje

laat ik daar nou in de buurt wonen. als ik tijd heb gaat ik ff langs.

• Nanne

ik heb de m,ail ook, helaas ben ik er niet bij aanwezig iets te ver weg maar anders was het wel een leuk idee als uitje