De toekomst laat ons zien?

• Albert-Jan

Ja wat laat de toekomst van de efteling ons eigenlijk zien? Natuurlijk staat iedereen te popelen voor de opening van de Vliegende Hollander, maar wa komt daarna? Is er iemand al op de hoogte van eventuele plannen die tot op heden (nog) niet verder zijn gekomen dan de tekentafel?

En naast de Vliegende Hollander en de Wild rides tentoonstelling in het Eftelingmuseum eben ik benieuwd welke vernieuwingen en/ of verbeteringen we kunnen verwachten. Wie onder de forumlezers is een van die speurders/ nieuwsgierige aagjes en heeft al enig idee wat ons (nog) allemaal te wachten staat….

Albert-Jan Is benieuwd ;o)

• vogel rocker

ik dacht dat ze iets gingen doen met het lavenlaer. Tenminste, de loetiek is al gesloten…

• Eftelfreak

Ik hoop dat ze eens Droomvlucht onderhanden gaan nemen. OMG wat zit daar een achterstallig onderhoud aan :(

• Stefanie

Zeker! Ik hoef mijn bril niet eens meer op te hebben om de spinnenwebben te zien hangen! Vorig jaar kreeg ik een opmerking van mijn 4-jarige nichtje: Tis hier wel vies he?!

Vind t echt zonde van zo'n schitterende attractie :(

• calimero

gelukkig was ik dus niet gek. Is inderdaad wel hoogtijd dat daar eens grondig word schoongemaakt. Anders moeten we droomvlucht opgeven bij hoe schoon is jouw huis. Kunnen die twee dames zich lekker gaan uitleven

• Hilde

jaaaaah, goed idee en ik wil best komen helpen (lijkt me erg leuk..)

er zijn trouwens wel meer die een opknapbeurtje nodig hebben. ik vind bijvoorbeeld de Fata morgana ook wel vies en ook de Indische waterlelies vond ik de laatste keer ( oktober 2005) ronduit smerig en de waterlelies waren “zweeflelies” gewarden aangezien ze minstens 20 cm boven het wateroppervlak uitstaken…

ook konden de babygijzen met hun moeder ('lekkah,lekkah") wel een likje verf gebruiken. misschien ben ik wel te kritisch, en was het zo omdat het aan het eind van het seizoen was maar eerlijk gezegd vind ik dat het niet hoort.

• Stefanie

Idee: Aan de efteling vragen of wij de attracties mogen komen schoonmaken. Ik doe het met alle liefde en plezier voor ze :D

• calimero

Je kan gewoon zien dat men door de winterefteling gekort is in de tijd vooronderhoud. Mijn zus staat bij de oase en ze heeft van de week zelf in de bazaar schappen staan schilderen. En vorig jaarhebben alle poppenin de fata een opknap beurt geha den nieuwe kleren. men is meer dan een wek bezig om alle poppen schone kleren te geven. En dat is dan alleenmogelijk als er geen feest is in de fata feestzaal. Want als dat is moet de atractieopen zijn. En dat geld voor alle atracties die meedraaien met de feesten en partijen poule. Is wel heel erg zonde.

• Albert-Jan

Hmmmm… Ik merk het al, eigenlijk heeft nog niemand een idee, spannend…

Storingen hebben voorrang blijkt, wellicht dat de grote poets voor de Efteling kan gaan beginnen :-)