Treinvraagje

• Anita

Een tijdje geleden las is op de website van de NS dat ze voor het nieuwe Eftelingseizoen combi-kaartjes gaan verkopen, dus treinkaartje en entreekaartje ineen.

Nu kan ik het nergens meer terugvinden en vroeg ik me af of iemand hier iets meer van weet. Op de site van de NS kan ik niet kijken, want die doet het niet bij mij.

Alvast bedankt!!

• Albert-Jan

Hallo Anita,

De NS gaat inderdaad sinds dit jaar weer samenwerken met de Efteling. (In een ver verleden deden ze dat ook al met o.a. de Efteling met het railidee kaartje).

Het nieuwe combi kaartje heet ‘NS-wonderkaartje.’ Het kaartje geeft 20% korting op de combinatie van trein en toegang tot de Efteling. Kinderen tot 12 jaar reizen zelfs gratis naar de Efteling per trein (maximaal 3 per betalende volwasene). De NS wonderkaartjes kunnen vanaf 25 maart besteld worden, alleen via www.ns.nl/efteling

En mocht je een abonnement hebben bij NS (bijvoorbeeld voordeelurenkaart) dan kan je meedoen aan een prijsvraag en zelfs GRATIS toegangskaartjes winnen. Daarvoor moet je gaan naar www.ns.nl.

Vriendelijke groet,

Albert-Jan.

• Anita

Ja dat was het bericht wat ik had gelezen!

Heel erg bedankt!!

Groetjes Anita