Aftellen

• De afteller

Het aftellen is echt begonnen. Nog 11 dagen en de efteling gaat open.

De lente is begonnen, de zon gaat weer schijnen en de bloemetjes gaan bloeien.

Ik kan haast niet meer wachten. Ik hoop dat er dit jaar weer meer in entertainment wordt geinvesteerd. De vliegende hollander wordt opgeleverd dus ik hoop dan maar dat het entertainment budget omhoog is gegaan. Voelen jullie naast de lentekriebels ook de eftelingkriebels weer opkomen?

• Mastodon

En wederom moet ik me bij John aansluiten.

Cheerz,

Barry

• stefanie

Nu nog 8 dagen en mijn eerste pijnlijke fietsrit zit er weer op :P

• Kaatje

stefanie schreef:

>

> Nu nog 8 dagen en mijn eerste pijnlijke fietsrit zit er weer

> op :P

Ai! Ik heb medelijden met je, ik weet wat je door gaat maken, gelukkig hoef ik dat niet meer!

Neemt iedereen hier eigenlijk een abonnement?

• Angie

Ja ja, hier zeker weer een abonnement. Hij is alweer verlengd. Ik tel zeker de dagen af totdat de Efteling weer open gaat. Op 1 april sta ik weer te popelen voor de poort :-). Ik hoop dat het een heel bijzonder seizoen gaat worden met de opening van een nieuwe, grote attractie. Ik hoop alleen dat het nog wat gezelliger weer gaat worden voor 1 april. Echt lente zeg maar.

• Nanne

Nee ik heb dit jaar geen abo meer. Ik ben van plan om wel elk seizoen een dagje te komen en 7 mei is de eerste keer (lente) dat ik dan kom!

• Angie

Nanne schreef:

>

> Nee ik heb dit jaar geen abo meer. Ik ben van plan om wel elk

> seizoen een dagje te komen en 7 mei is de eerste keer (lente)

> dat ik dan kom!

Hé, dat zal even wennen zijn zonder abonnement Nanne. Gezien de enorme reistijd die jij iedere moet afleggen om in de Efteling te komen kan ik het me echter wel voorstellen dat je geen abonnement meer neemt. Ik kijk zelf heel erg uit naar het nieuwe Eftelingseizoen, maar zie tegelijkertijd ook wel op tegen iedere keer dat eind rijden. En dan ben ik nog lang niet zoveel reistijd kwijt als jij. Ik hoop dat we elkaar het komende seizoen wel een keer zullen zien in het park.

• Gemma

Hij is nog niet verlengd.. Wie weet doe ik dat nog wel…

• Erik

Ik heb wel een abbo. En ik sta op 1 april voor de poort :P

• Angie

Gemma schreef:

>

> Hij is nog niet verlengd.. Wie weet doe ik dat nog wel…

Jaaaaaaah, doen, doen, doen :D. Krijg je vast geen spijt van.