Aftellen

• Sonja van Mourik Thelen

Helaas is de efteling te ver om er steeds met de trein naar toe te gaan vanuit leiden, en daarbij moet ik om het weekend het hele weekend werken en mijn man werkt iedere zaterdag. We zijn een keer in de twee weken samen op zondag vrij. En om dan iedere keer die zondag samen met onze bijna twee jarige zoon die hele reis af te leggen zie ik eerlijk gezegt niet zo zitten. Jammer genoeg wonen we niet dichter bij! Maar dit seizoen ( of eigenlijk ieder seizoen) gaan we wel minstens een keer naar de efteling.

Wanneer weet ik nog niet precies, maar ik kijk er al wel naar uit.

• Stefanie

:'( Slecht nieuws.

Heb ik eindelijk de mogelijkheid om op de dag van de opening aanwezig te zijn, krijg ik te horen dat ik op zaterdag 1 april de hele dag moet werken. Blijkt het ook nog eens geen slechte grap te zijn :( Wie maken er op zaterdag heel veel foto's om mij een beetje op te vrolijken? (A)

Voor iedereen die wel gaat, heel veel plezier :D

• muizemeis

Je hebt nog altijd 2 april!

Ik tel af tot 4 april, dan heb ik een sollicitatiegesprek…

Als het goed gaat, ben ik daarna heel vaak in de Efteling

• Nanne

Ik hoop jou ook wel tegen te komen, kan het altijd goed met je vinden en dat zal ik best missen. Maar idd de reis is ver en lang in je eentje, mijn ov stopt in juni dus dan wordt de reis met het ov heel duur. Een auto heb ik niet, ben wel bezig met rijlessen inmiddels. Maar goed dat is ook duur. En ik heb een hondje waar ik nu meer tijd aan wil schenken. Ik ben van plan om elk seizoen een keer te gaan en natuurlijk de musical bezoeken. En misschien nog eens extra een keertje. En wie weet als ik straks wat meer zekerheid en geld heb door een baan enzo dat ik toch wel weer een abo neem.

we zullen het zien.

• Nanne

Spannend veel succes muizemies!