rustige dag

• Cindy

volgende week wil ik naar de efteling wat denken julie is de rustigste dag dat je kan gaan ? ik wil zo weinig moegelijk lange rijen tegenkomen ! of is het altijd druk in de efteling ?

• Langnek

http://www.efteling.com/Page.aspx?PageId=106&ParentName=Praktische%20Info&LanguageId=1

*zucht*

• Angie

In het voorseizoen is het op doordeweekse dagen over het algemeen vrij rustig. Tenzij je pech hebt en heel veel schoolreisjes aantreft in het park, maar die komen volgens mij pas wat later in het seizoen.

• stefanie

Nee juist niet. Het zusje van een vriendin van mij gaat dit jaar heel vroeg (ergens in april nog) met de klas naar de efteling. Dit doen ze om de druktes juist te omzeilen, maar als iedereen dat briljante plan heeft, is het niet zo heel briljant :D

• Cindy

Ja zeg dat ! vandaar mijn vraag ook , heb geen zin om lang in de rij te staan met een kind van bijna 3 .

• Patz

Ik ga meestal in elk seizoen een keer, tot nu toe heb ik nog nooit een drukke dag meegemaakt in de maanden april/mei. Over het algemeen is het gezellig druk maar staan nergens enorme rijen. Wij gaan meestal in het voor en naseizoen op een doordeweekse dag en in de zomer op een van de zeven zomeravonden (dan is het natuurlijk wèl druk) maar enorme rijen in het voorsiezoen heb ik nog niet meegemaakt. Ik denk ook dat de interesses van een moeder met een kind van 3 ergens anders liggen dan die van de kinderen die op schoolreisje zijn.