1e dag

• Corine

Hallo allemaal, wie is er vandaag weer voor het eerst naar de Efteling geweest en hoe was? Wij hebben helaas toch maar verstek laten gaan ivm de regenbuien, maar hopen morgen dan toch echt weer te gaan genieten. Wat we ons afvroegen; hoeveel mensen passeren nou de kassa op zo'n eerste dag? En zijn dit dan voornamelijk abonnementhouders? Wie weet het antwoord!!

Groetjes,

Corine

• Cindy

ja ben ook benieuwd hoe druk het was , iemand misschien nog leuke foto's ?

• Kevin Olfers

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=50597&t=50597

• Pieter

Ik baal dat ik gisteren niet kon omdat ik moest werken op een nogal ongelukkige dienst. Vandaag kan ik eindelijk zelf eens gaan kijken hoe het er allemaal uitziet… :-D

• Justice27

Ik ben geweest, het was rustig, we konden bijna alle attracties zo in. Nu was het weer ‘s ochtends ook pet hoor, flinke buien gehad, maar ’s middags was het prachtig! Lekker zonnetje. Maar de echte grote bloemenzee moet nog komen, de meeste bloemen waren nog dicht. Ik schat, als het de komende dagen zonnig is, dat komend weekend nog meer te genieten valt. Genieten was het goede woord voor wat betreft de Vliegende Hollander, wat ziet dat er al prachtig uit!

Als ik zie hoe de baan loopt, dan zitten er een paar knap gemene bochten in. Dat belooft wat!