[01-04-2006] Foto's Kevin Lente Efteling

• Kevin Olfers

Hier wat foto's..

• Angie

Jouw foto's zijn zoals altijd weer schitterend. En sinds vandaag weet ik nu ook wie de fotograaf is achter deze foto's :-). Dat je ons nog maar vaak mag laten meegenieten van je schitterende foto's.

• Kevin Olfers

Hey Angie, Bedankt voor de lieve reactie.. Ik vond het ook erg leuk dat ik nu eindelijk weet wie Angie is. Ik hoop je weer snel eens te zien in de Efteling.. Ik ben er vandaag ook weer kijken of ik weer wat leuks kan schieten :mrgreen:

Groetjes Kevin

• Justice27

Prachtige foto's weer! Die zwengel met de bellen eraan heb ik niet gezien, waar staat die? Ook ergens bij de vliegende hollander?

Ik kan wel janken, heb gisteren de hele dag foto's gemaakt en filmpjes. Gisteren zette ik ze over op de PC in een nieuwe map en leegde daarna de geheugenkaart van de camera. De hele map met inhoud is verdwenen, ik begrijp er niets van. Ook in de prullenbak bij verwijderde items niets te vinden, net of hij er nooit geweest is. Vreselijk!!!

Volgende zondag dan nog maar een keer, ook geen straf. Maar balen, er zaten echt hele mooie foto's tussen. Snik. Ik heb de camera pas en ik ben er zó blij mee. Maar blijkbaar heb ik hem nog niet helemaal door.