Bon voor pin?

• Justice27

Hoioi,

Ik hoorde gisteren dat er een mailing is verstuurd naar de abonnementhouders met een kalender erin en een bon waarmee een pin afgehaald kan worden. Ik heb nog niets gezien in de brievenbus. Klopt dit of ben ik gewoon in een aprilgrap getrapt?

• Silvia

Justice27 schreef:

>

> Hoioi,

>

> Ik hoorde gisteren dat er een mailing is verstuurd naar de

> abonnementhouders met een kalender erin en een bon waarmee

> een pin afgehaald kan worden. Ik heb nog niets gezien in de

> brievenbus. Klopt dit of ben ik gewoon in een aprilgrap

> getrapt?

Ik denk dat het een april grapwas. Er schijnt wel een Langnek verjaardagskalender verstuurt te zijn.Zelf heb ik nog niets ontvangen.

Maar een bon nee.Ik hoorde wel dat een aantal mensen allang voor de poort hebbben staan wachten een pin kregen van de Vliegende Holllander. Deze is tijdens de pindag tekoop.Helaas heb ik geen foto ervn.Kijk eens op de diverse fora daar staat wel een foto.

• Justice27

Ik ga even zoeken, ben wel benieuwd naar de pin, bedankt voor de tip!

• BreBart

Geen aprilgrap hoor, de abohouders kregen wel degelijk een bon voor een DVH pin! Nog voor dat deze in de winkels zat!

• Angie

Dan wil ik weleens weten wanneer en op welke wijze abonnementhouders deze bon hebben gekregen. Ik heb er namelijk geen gezien.

• Silvia

Angie schreef:

>

> Dan wil ik weleens weten wanneer en op welke wijze

> abonnementhouders deze bon hebben gekregen. Ik heb er

> namelijk geen gezien.

Ik heb ook (nog ) niets gezien.Op de diverse fora is nooit gesproken over een bon

Misschien heb ik iets gemist

• Hilde

Ben geen Abonnementhouder ,maar zit kennelijk toch in het Efteling bestand want ik heb wel een langnek verjaardagskalendergehad. (zo groot als een deur…)

• Silvia

Hilde schreef:

>

> Ben geen Abonnementhouder ,maar zit kennelijk toch in het

> Efteling bestand want ik heb wel een langnek

> verjaardagskalendergehad. (zo groot als een deur…)

Dan sta je vast ingeschreven In het boek der Waarheden.Ik geloof dat dit er mee te maken heeft

• Silvia

Justice,

Het verhaal over de bon & de pin klopt.Het hele verhaal is op een aantal fora te lezen.Jij hebt toch een abonnement?Let op je brievenbus binnenkort zal de "wonderwwaardigheden deze op de deurmat belanden.

groeten,

Silvia

• Justice27

Hoi Silvia,

Ik heb de bon binnen gehad en heb de pin inmiddels afgehaald! Hij is leuk, van de Vliegende Hollander, maar dan zonder lichtjes.

Bedankt voor alle reacties!

Justice27