Hey, het was vandaag zoals vele gemerkt hebben een regenachtige dag. Hier en daar binnen wat plaatjes genomen.. Ook heb ik om jullie beetje te plagen veel foto?s gemaakt van pardijntje hoe lelijk jullie ze ook vinden :-( ik hoop ondanks dat, jullie toch nog graag naar kijken..
Groetjes Kevin
tannie02
Wat een schitterende fotoos weer…en van mijn lievelingsatractie Droom Vlucht. Vind dat iedere keer zo leuk al die elfjes en trollen. Echt mooi! Dank je wel voor het plaatsen ervan.
stefanie
Kevin, je maakt echt grandioos mooie foto's, vooral die close-ups in de droomvlucht zijn echt prachtig. Het is alleen jammer dat je bij close-ups in de droomvlucht altijd van die naden in de nek e.d. ziet zitten. Maar ondanks dat zijn je foto's toch prachtig
Angie
Schitterende foto's, waarop niet of nauwelijks zichtbaar is dat het een regenachtige dag was. Je Droomvlucht foto's zijn erg goed gelukt zeg. Zo zie je ze niet vaak!
Roosje
Erg mooie foto's. Ik heb echt weer zin om naar de Efteling te gaan. Helaas woon ik niet echt in de buurt. Ik vind pardoes trouwens helemaal niet lelijk. Ik vind pardijntje zelfs erg schattig.
Groetjes Roosje
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!