fotowedstrijd

• stefanie

hoi iedereen,

Ik stond vanochtend al met deze hersenspinsels op, maar ik dacht, voor de lol, toch maar ff posten.

Na wel honderden prachtige foto's hier op het forum te hebben gezien, dacht ik er zomaar aan dat het misschien leuk zou zijn om een fotowedstrijdje te houden, gewoon voor de lol, niet voor prijzen ofzo. Hoe lijkt jullie dat? En dan gewoon als “forumers” onder elkaar.

Het lijkt mij eigenlijk wel leuk om van iedereen zijn/haar beste foto's op een rijtje te zien. :D

Groetjes, Stefanie

• Kevin Olfers

Ikke doe mee… Als jij er dan mee begint ;-)

• Gemma

'Sorry dat ik dit zeg, maar op zo'n forum is het een beetje kansloos.. Er zijn al heel veel van dit soort dingetjes geprobeerd, maar nog nooit heb ik er een zien slagen. Al is het alleen al vanwege het feit dat actieve topic tóch blijven zakken.. Jammer, maar je mag het proberen :D

Ik wil niemand kwaad maken ofzo met deze opmerking, maar ik dacht 'laat ik eens teleurstellingen voorkomen ;) '

• stefanie

Nee hoor, ben niet kwaad, ben juist blij dat je zoiets zegt, kan ik daar rekening mee houden. Ik had er eerlijk gezegd zelf al aan gedacht dat het niet echt een van mn beste hersenspinsels is, maarja, als ik iets in mijn hoofd heb MOET ik het uitvoeren :P

Maargoed, kijken of er een aantal mensen aan mee willen doen, lijkt me toch wel geinig.

• Albert-Jan

Hmmm…. Vindt het wel een gedoe. waarom een wedstrijd verband vind de fotot's al prachtig zonder dat er een wedstrijd aan gekoppeld is. Nix nodig wat mij betreft, ben blij met elke foto en ze zijn allemaal mooi :-)