GESTOLEN IN DE EFTELING ! KINDERWAGEN :BUGABOO, KLEUR ROOD !
INCLUSIEF RODE BUGABOO VERZORGINGSTAS!!
Iemand die deze gezien heeft of weet waar hij is graag contact met ons opnemen. We zijn er kapot van!
Goh wat rot !!! Vooral omdat het zo'n dure kinderwagen is !
je staat er niet bij stil dat iemand dat meeneemt .
Toch komt het geloof ik wel veel voor ! Laatst hoorde ik nog iemand zeggen dat als je een mooie kinderwagen moest hebben dat er in de efteling genoeg mooie wagens staan , en het is heel gemakklijk om die mee te nemen , als die persoon net pas met z'n kindje in de rij is gaan staan voor een atractie .
Veel succes , hopelijk vind je hem terug !
Het gebeurde op zondag 09-04-06 bij de droomvlucht tussen 17.00 - 17.30 uur. Er stonden een aantal kinderwagens en die van ons zette we er tussen. De hele dag hadden we al af en toe de wagen neergezet omdat iedereen dat deed en je niet verwacht dat dat in een pretpark gebeurd. En een kinderwagen is noodzakelijk voor je kind dus dat iemand dat in zijn hoofd haalt om een kinderwagen te stelen is sowieso al absurd. We zijn in de Efteling geweest van 10.00 uur tot en met 19.00 uur. Er was wel een andere kinderwagen gevonden en die was zelfs een duurdere genaamd de Quinny. In de wagen lagen zelfs nog wat souvenirs ! ! Gister nog naar de Efteling gebeld en hij was nog niet opgehaald. Zeer vreemd.
Ik vind het te gek voor woorden! Ze horen met hun poten van andermans spullen af te blijven het maakt niet uit of het duur of goedkoop is, je moet er gewoon vanaf blijven! Ik heb zelf ook de bugaboo en vind het een super wagen, het leek me altijd al een eng idee om hem ergens zo neer te zetten, maar ik dacht nog iedereen doet het, dus het zal wel goed zijn. Maar het gebeurd dus duidelijk toch!
Ik hoop voor jullie dat de wagen uiteindelijk alsnog terecht komt, sterkte!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?