Zeker nu voor ALLE boodschappen naar Albert Heijn~!

• Albert-Jan

Beste mensen,

Graag wijs ik jullie op een actie van Albert Heijn. De komende 2 weken kan je namelijk sparen voor Efteling zegels welke je korting geven aan een bezoek van de Efteling het komende seizoen. De kaarten koop je aan de kassa van Albert Heijn en zijn het GEHELE seizoen incl. 7 mijls zomer geldig.

Dus op naar de beste supermarkt van Nderland… Inderdaad de Albert Hijen ;O)

Groet,

Albert-Jan

PS: De promo's zijn ook best okay en een leuke aanvulling aan iedere Efteling verzameling… hihihi…

• Angie

Zojuist de bij de actie behorende reclame voorbij zien komen op t.v. Grappige reclame. Mijn aandacht werd er door getrokken toen ik ineens de muziek van de Indische Waterlelies hoorde :-).

• arch van gigi

Die “gespaarde” 6 euro betaal je dubbel en dwars weer terug aan de boodschappen… :-(

• @

Jammer dat k dit jaar geen actie zie bij c1000 :(, maare met de krant krijg je toch ook korting, of was dit maar 3,50 of zo?, maar ja dan toch, beter iets dan niets

• nanne

ik ga ze sparen nu ik geen abo heb, alleen het is maar 2 weken… dus schiet niet echt op! Wie mij wil helpen…. graag, dan kan ik van de zomer ook een keer gaan.

• stefanie

Het is wel een goede actie, maar als je nagaat dat je dan nog steeds 20 euro moet betalen word je ook niet al te blij. En inderdaad, die 6 euro zijn niks als je ziet wat je er eerst voor moet uitgeven.

Wel vrolijke reclame :D

• Sonja van Mourik Thelen

Oke je moet eerst 50 euro neer tellen voordat je die 6 euro korting krijgt, maar die 50 euro had je zonder die actie toch ook wel uitgegeven dus dan vind ik die korting alleen maar mooi meegenomen.

En inderdaad de reclame is erg leuk!

• Roosje

Ja precies. De stickers voor 6 euro korting is iets extra's. Boodschappen heb je so wie so nodig. C1000 is trouwens niet goedkoper meer dan AH volgensmij.

• petra

Als je je boodschappen via www.albert.nl laat komen krijg je bij elke bestelling drie volle kaarten erbij(je betaalt natuurlijk wel bezorgkosten,maar voor de zware dingen is het harstikke makkelijk).

Ik ben tijdens pasen twee dagen geweest,fantastisch!We zijn nu alweer aan het sparen om in de zomervakantie weer te kunnen gaan.

• Mastodon

ALs je een gezin hebt met 2 kinderen (zo'n beetje het gemiddelde) moet je eventjes voor €200,- boodschappen doen in 2 weken, want zo lang duurt de actie maar.