Zeker nu voor ALLE boodschappen naar Albert Heijn~!

• stannekke

ik heb al 6 van die kaartjes voor. dus lekker een paar keer naar de efteling. zelf hebk nog geen abbo baal ik wel heel erg van

• Justice27

Even een tip mensen: Ga op zaterdag naar AH, beredruk is het dan. Stel je op bij de kassa en bekijk de mensen in de rij eens goed.

Gezinnen, daar hoef je niet achter te gaan staan, die sparen zelf. De meeste kans maak je bij studenten en oudere mensen. Die komen gewoon hun boodschappen halen en aan spaaracties doen die echt niet mee. Je roept op het moment dat de kassière vraagt of ze Efteling zegels sparen en ze zeggen nee meteen: “Mag ik ze dan misschien hebben?” Je krijgt nagenoeg altijd ja op die vraag. Zo heb je in één middag diverse kaarten vol, je moet je alleen even over wat schroom heen zetten! Maar de meeste mensen reageren erg aardig.

En het is trouwens zeker de moeite waard om te gaan vragen of je wat promo materiaal mag hebben als de actie afgelopen is, zoals:

-De posters die door de hele winkel hangen, mooi!!

-De langnekken naast de kopstellingen

-De HB Gijs bus waar de kleurplaten in verzameld worden.

Nee heb je…..

• aJ van AH

Maar iemand die zich op dusdanige manier bij de kassa's opsteld en mederwerkers en klanten lastig valt zal naar alle waarschijnlijkheid gevraagd worden de winkel te verlaten aangezien dit niet de bedoeling is van het SPAARSYSTEEM. Iets met een gegeven paard niet in de bek kijken zeg maar….

Groet,

Albert-Jan (idd van Albert Heijn ;o))

• Roosje

Ik ben het niet helemaal eens met dat idee over dat studenten hier niet aan mee doen. Juist studenten. Die willen ook een dagje uit en alles wat minder geld kost dan normaal is mooi meegenomen voor een student omdat die al vrij weinig inkomsten hebben. Ik ben zelf ook student en doe vol mee aan die actie.

• Justice27

Excuses aan de studenten! Mijn ervaring bij onze AH winkel is dat studenten vaak kleine boodschappen halen en nèt elke keer niet aan de 10 euro komen en als ze het een keer wel halen het zegeltje weg geven. Maar bij deze actie scheelt het natuurlijk dat je maar 5 zegels nodig hebt voor een volle kaart.

Enne, natuurlijk bedoel ik niet dat je de hele dag in de winkel moet gaan staan om iedereen de zegels uit hun vingers te gaan staan kijken, kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. (Mijn beste vriendin werkt ook bij AH en zou er niet blij mee zijn, denk ik)

Maar ALS je er bent, kan even kijken achter wie je in de rij gaat staan geen kwaad….

• Sonja van Mourik Thelen

Ik heb ook al gehad dat ik met mijn zoontje in de rij stond en de mevrouw voor mij vroeg aan mij of wij de zegeltjes wel spaarde omdat wij een klein kind hadden en zij vond zichzelf te oud voor de efteling( kan dat???) toen kreeg ik dus de zegels van deze mevrouw

• werdana

Ik heb vandaag en vrijdag het promotiemateriaal van de Efteling mogen ophalen.

Ben er hartstikke blij mee…

• Justice27

Hoioi,

Ik heb twee grote posters weten te bemachtigen, een groot bord dat aan het plafond hing en ik mag binnenkort de HB Gijs ophalen waar de kleurplaten in ingeleverd werden. Jippie!!!! Bedankt AH!werdana schreef: