wie is er vandaag geweest?

• Agnes

Hoi hoi,

wie is er vandaag naar de Efteling geweest? Was het goed te doen qua drukte? Mijn man wilde eigenlijk morgen gaan, maar heb niet zoveel zin om over de koppen te lopen. Maar we zijn pas 1 x geweest dit seizoen, vind ie zonde;).

Wat vinden jullie trouwens van het entertaiment, ik mis de rode neuzen wel hoor. Iig dat er niets leuks voor terug is gekomen. Ook het stuk van H C Andersen kan ik ondertussen wel dromen. Ik had er meer van verwacht. Jullie?

groetjes Agnes

• Angie

Vandaag ben ik niet geweest, gisteren wel :-). Gisteren was het behoorlijk rustig in het park. Ik heb nergens langer dan een paar minuten in de rij hoeven te staan.

Het entertainment is voor mij niet zo heel belangrijk. Als er iets leuks tussen zit is het mooi meegenomen, maar het is sowieso niet hetgeen waarvoor ik naar de Efteling ga. De Rode Neuzen Reis heb ik altijd vreselijk gevonden, dus die mis ik absoluut niet. De Sprookjes Show vond ik vorig jaar geweldig en deed ik altijd minimaal 1x als ik in het park was en meestal zelfs 2x. Dit seizoen ben ik alleen naar de eerste show op de openingsdag geweest. Ik was er eerlijk gezegd zwaar teleurgesteld over. Er was weinig veranderd in de show. Zelfs die vreselijk slechte K3 grap zit er nog in :-(. En hetgeen wel veranderd was vond ik nou niet echt een verbetering, zoals bijv. de kleding van de fee. Ook de meeste van mijn favoriete acteurs zijn helaas verdwenen (o.a. Paul Donkers). Ik verwacht dat ik de show dit seizoen veel minder vaak zal gaan bezoeken dan vorig seizoen. Ik kan hem ondertussen inderdaad ook wel dromen.

• Agnes

Hoi Angie,

bedoel je met Paul Donkers degene die Andersen speelde? Die mis ik nl ook. Vond de Andersen van vorig jaar helemaal top. Het entertaiment is voor mijzelf ook niet het allerbelangrijkste. Ik kijk altijd vanuit het oogpunt van onze 2 meiden, ze zijn 3 en 5. Hun waren altijd helemaal gek van de rode neuzen reis, werd thuis ook altijd nagespeeld:D. Ik vond zelf trouwens toch altijd de E.E.E.F het allerleukste, helaas zal dat wel nooit meer terugkomen:(

Ik denk dat we morgen maar gewoon lekker zullen gaan, hopelijk brengt het zonnetje wat sfeer.

Bedankt voor je reactie:)

• Angie

Met Paul Donkers bedoel ik inderdaad degene die Andersen speelde. Alvast veel plezier morgen en ik hoop ook op zon, hier en in de Efteling :-).

• Roosje

Angie,

Voor Paul moet je naar België.

Hij speelt in “Pinokkio”.

Net als Lieselot, die in de show speelde.

Liefs Roosje

• Joyce

Leuk dat jullie Paul Missen. Jullie kunnen hem volgen via zijn fansite!!

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=133613