Mijn eerste foto's van 2006 :D

• stefanie

Hoi iedereen, ik ben gisteren eindelijk weer naar de efteling geweest en het was geweldig! Ook heb ik volgens mij zo'n beetje het grootste deel van iedereen hier door het theater zien denderen (vrij letterlijk :P) bij de laatste show. Die is trouwens wel nadelig veranderd hoor. Andersen is niet grappig meer en de fee ziet eruit alsof ze in mijn oma's gordijnen loopt. Maargoed, tijd voor een paar foto's :)

Beetje donker uitgevallen :(

Tja… :P

Niet Neerlands trots maar Eftelings trots :D hij is prachtig geworden!

Helaas hebben ze die lampen ook hier weer lekker in het zicht gehangen. Al moet ik toegeven dat het bij de Villa Volta toch wel op zn ergst is.

Ik zal vaeren, pijnlijk uitziende bocht of geen pijnlijk uitziende bocht, maar ik neem wel een kussentje mee :D

Het schijnt dat dit versje ouder is dan de efteling zelf :S Ik dacht dat Holle Bolle Gijs van de Efteling was.

Bij het tweede rondje sprookjesbos dacht ik dat het wel leuk zou zijn om deze foto te bewerken voor als mijn moeder 50 word :D

Toch vind ik dat ze de riverdance veel beter kan :P

By the way, ik weet het niet zeker maar volgens mij werd ik gisteren door iemand geroepen (:S) Mocht het iemand van jullie zijn geweest, volgende keer IETS harder roepen, ik heb namelijk non-stop mijn mp3 speler aanstaan :P

Groetjes, Stefanie

• Kevin Olfers

Jij moest vast een top dag hebben gehad in de Efteling.. Mooie foto's hoor..

• Erik

Leuk foto's, maar hoezo pijnlijke bocht? Volgens mij is het heel soepel juist.

• stefanie

Het lijkt erop dat je in die bocht nogal naar rechts knalt, vandaar dat hij er pijnlijk uitziet :P

• apple

holle bolle gijs is niet van de efteling zelf inderdaat mar van een sprookje de zes dinaren holle bole gijs is een van de dinaren.

groetjes apple

• stefanie

neej, dat is heuvelbuik :P