Leuke special Kevin! Ik heb dit entertainment helaas nog niet echt goed kunnen bekijken. De eerste keer dat ze in het park waren ben ik er eigenlijk alleen maar langs gelopen. De volgende keer als ik in het park ben zal ik er toch eens wat langer bij blijven staan, want het ziet er op de foto's altijd leuk uit. Zeker in de omgeving van DVH.
En de Efteling nr. 1 doelgroep is….: Gezinnen met kinderen!!! Daarom zul jij het dus waarschijnlijk kinderachtig vinden. Nou, ik zou het maar al te graag doen hoor! Die opleiding die je hiervoor moet volgen is loodzwaar en het betaald nou niet bepaald slecht. Respect voor de mensen die het wel durven en er lol in hebben! Ik vind het heel erg leuk. Enne kevin, mooie foto hoor!
Mijn kant van het verhaal: D'n Hollanders zijn op dit moment bezig om te kijken wat ons wel raakt en niet raakt.. Dus de acts die ze nu voordragen kunnen straks natuurlijk geschrapt worden.. Zelf vind ik D'n Hollanders erg roemoerig daar bedoel ik mee dat ze na 2minuten alweer naar een andere plek verhuizen en dat zo 20 keer in hun voorstelling bij wijze van.. Ook kan je ze maar nauwlijks horen.. Buiten dat vind ik ze wel leuk maar heb net als iedereen erg moeten wennen.. Nee geef mij maar een half uurtje de LenteBand ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?