Dvd de magische bol

• John en Elvira

Hallo allemaal,

we hebben besloten zaterdag weer naar de efteling te gaan , en willen de park dvd meenemen voor de collectie thuis…. “de magische bol” is toch DE park dvd? en krijg je waar voor je geld en geeft het als je thuis bent weer de indruk van de efteling… wij hebben namelijk ook de park dvd van Disneyland en willen deze ook maar is het dus wel de moeite en geld waard?

groetjes john en elvira

• Kevin

Als jullie mij een emailtje sturen.. kan ik wel wat voor jullie doen..

• John en Elvira

hoezo iets voor ons doen?

we vragen alleen of ie het geld waard is en of het een leuke dvd is over de efteling?

• Gwen

ja hoor, het is een leuke DVD. Het verschilt niet veel met de vorige parkvideo's die zijn uitgebracht, maar hij is wel erg leuk om te hebben. Er staan ook een aantal extra's op, bijvoorbeeld een stukje over Hugo van Villa Volta, een oude sprookjesshow en de Efteling bekeken door de ogen van de sprookjesfiguren. De DVD opzich had wat mooier gemonteerd mogen zijn, sommige lstukjes lopen niet mooi af maar stoppen ineens, dat is wel jammer. Toch vind ik de DVD zeer de moeite waard!

• Kevin Olfers

Het was goed bedoeld van mij.. ik heb hier in een word bestandje reacties van mensen die hem leuk vinden of minder leuk.. Maarja hoeft niet meer..

• Calimero

Hoi

De dvd is ook bij de bruna te koop en dara is hij aanzienelijk goed koper. Ik heb hem daar gehaald want dan vindt ik dta hij meer zijn prijs waard is. Dus als je hem echt in huis wilt hebben Neem de moeite en ga naar de bruna. groetjes calimero

• Cindy

hoi ik ben bij Bruna geweest , maar ze hebben hem nooit gehad . athans hier in limburg . best jammer want ik had hem ook graag willen hebben

• D.

>>hoi ik ben bij Bruna geweest , maar ze hebben hem nooit gehad . athans hier in limburg . best jammer want ik had hem ook graag willen hebben<<

Ik ook uit limburg

Toen k de reclame daarvan kreeg, hadden ze kortng erbij, maar die was al voorbij toen k de reclame kreeg! Dus toen k Bruna gemaild, en die echt zo van Te laat is te laat geen korting :(. Later ik gekocht bij Van Leest, net zo goedkoop toen. >Bruna :(

• Kevin Olfers

Oow dat is erg vreemd want in Tilburg zie ik ze nog wel liggen.. Of dit komt dat deze Bruna dicht bij de Efteling ligt weet ik niet..

• werdana

Er was van dit jaar nog een Efteling actie. Als je 1 dvd koopt van de Efteling krijg je een Efteling kleurplaat. En deze actie gold in elke Bruna.