hond mee op park?

• P.M. de Laat

Op de site kan ik het antwoord nergens vinden maar mag er een hond mee, als we uw park gaan bezoeken?

Het antwoord is afhankelijk van ons bezoek, hebben geen oppas.

Gaarne bericht

• harryhonda

er is een kennel bij de ingang waar je je hond achter kunt laten

• vogel rocker

harryhonda schreef:

>

> er is een kennel bij de ingang waar je je hond achter kunt

> laten

Ja die is er wel maar de efteling is niet verantwoordelijk voor het uitlaten van de hond.

ps: zelf heb ik ook een hond en haar in die kennel gedaan maar ik vind zelf dat dat veel te kleine hokjes zijn. Maar je mag het wel zelf weten hoor het is mijn mening maar;)

• John

En als het een zeehond is kan je hem bij Pandadroom afgeven.:)

• Calimero

De hond mag niet het park mee in. Je kan hem wel onder brengen in de kennel.

Let er wel op dta je hem niet in de auto achter laat want als het is warm weer is word hij door de politie en bewaking uit de auto gehaalt.

• Calimero

De hond mag niet het park mee in. Je kan hem wel onder brengen in de kennel.

Let er wel op dat je hem niet in de auto achter laat want als het is warm weer is word hij door de politie en bewaking uit de auto gehaalt.

• Roosje

Haha, echt supergoed!

• me2

Als je zonodig naar de Efteling wil , laat je je hond toch thuis ofzo , als je m niet kan missen moet je niet gaan….

Ik kom die beesten de hele week al tegen overal , als ik lekker met familie en vrienden naar het park ga hoef ik er echt geen tegen te komen hoor!

• Roosje

Doe eens niet zo lullig!

• Calimero

Enne me2

In het park zul je alleen nephonden tegen komen of als die er al zijn een hulphond of ee blindegeleidehond. De rest mag er namelijk gewoon dom weg NIET in. Of wil je jezelf in kennel opsluiten?