De Vliegende Hollander

• Roosje

Hallo allemaal,

weten jullie mischien of de datum van de opening van de vliegende hollander nog veranderd is. In het laatste bericht over DVH staat dat de opening 18 mei is. Is dit nog steeds zo?

Verder vind ik het altijd leuk om mooie foto's te bekijken. Ik woon zelf in Almere dus is het niet heel makkelijk om even naar de Efteling te gaan. Erg jammer. Maar door die foto's lijkt het net of ik er zelf geweest ben.

Roosje

• Silvia

Hoi Roosje

Dit is te lezen op de site van de Efteling zelf

Houd deze website in de gaten voor de openingsdatum

18 mei???deze datum is nog niet genoemd .Waar heb jij je informatie vandaan ? als ik vragen mag?

groetjes,

Silvia

• Roosje

Deze datum staat een pagina verder op deze site bij het onderwerp de vliegende hollander.

• Silvia

Roosje schreef:

>

> Deze datum staat een pagina verder op deze site bij het

> onderwerp de vliegende hollander.

Kan je de link er van geven? Ik kan het echt niet vinden

• Roosje

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=50871&t=50871

Maar ik las net op een efteling site dat ze het niet geen redden de attractie in mei te openen en zelfs juni wordt al krap. Echt heel erg jammer. Maar dat betekent wel dat ik dit jaar 2 keer naar de efteling ga. Ik kan echt niet wachten met naar de efteling gaan totdat DVH open is.

• Peggy

Ik had de 19e april gemaild naar de Efteling omdat wij een Herhaut arrangement wilden boeken en graag wilde weten wanneer de DvH openging zodat wij dan konden boeken wanneer deze open was. Ik kreeg de volgende reactie. Heb nu geboekt voor het weekend van 24 juni. Ben benieuwd…

Hartelijk dank voor uw belangstelling !

De “Vliegende Hollander” zal naar alle waarschijnlijkheid eind mei /

begin juni opengesteld worden.

Via onze website kunt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,

De Efteling B.V.

Afdeling Informatie en Reserveringen

Postbus 18

5170 AA KAATSHEUVEL

Internet : www.efteling.com

Email : informatie@efteling.com

• Eftelfreak

Wanneer heb je dat gemaild want er is nog helemaal niks zeker na de afgelopen 2 weken. Ik betwijfel of hij voor de zomer open gaat.

• archvangigi

We komen er vanzelf wel achter. Wij gaan 18 mei een daggie Efteling doen, echter het is tweeslachtig, enerzijds was het natuurlijk leuk geweest dat De Vliegende Hollander die dag opende, anderzijds, dan zal het meteen ook erg druk zijn. We gaan gewoon lekker een daggie Efteling doen, en aan het einde van de zomer gaan we wel nog een keertje, als we ergens een hekel aan hebben dan is het wel lange wachtrijen. Ik zou de liefhebbers ook willen adviseren niet teveel aan een datum te hechten, gerandeerd dat je dan een uur in de rij kan staan de eerste week van opening.

• niels robben

waneer gaat hij open de nieuwe achtbaan?

• Silvia

niels robben schreef:

>

> waneer gaat hij open de nieuwe achtbaan?

Als hij af is?

Wie het weet mag het zeggen.

Binnenkort zal het vast ergens te lezen zijn

Let maar op de efteling site zelf