Wat zegt Hollebolle Gijs?

• Holle bolle beert

Mensen,

Een brandende vraag houdt mij en mijn collega's / vrienden al weken, zo niet maanden bezig. Namelijk; wat zegt Holle Bolle Gijs!?

Enerzijds is er een groep die beweren dat Gijs enkel “Papier hier” en “Dank u” zegt, anderzijds (waaronder ik) meent dat Gijs op bepaalde momenten ook andere dingen zegt als “He komop nou jongens, ik vind het zo lekker” en wat andere zinnetjes.

Wie kan ons verlossen?

N.B.: Vóór 18 juni, want dan gaan we zelf naar de efteling :P

Groeten

Holle Bolle Beert

• Hilde

Er is inderdaad een hollebolle gijs (bij langnek) die zegt: vooruit jongens zoek nou nog eens wat, ik vind het zo lekker. en ook aah wat lekker bedankt, fijn hoor ( uit mijn geheugen opgevist dus wellicht niet helemaal correct.en de kannonnier zegt papierrrr daarrrr en dan krijg je een kanonslag te horen.ook de duitse Gijs ( bij de bob zegt vanalles in het (“ steenkolen”) Duits maar dat weet ik zo niet

Groetje Hilde

• calimero

En de baby's op het anton pieck plein huilen en beginnen te lachen als ze wat krijgen. De zeeman zegt ook iets afwijkends maar weet even niet wat. En de opa op het herrauten plein zegt ook en afwijkend iets.

Dus jij hebt gelijk hoor. Ze zeggen echt niet alleenmaar dank u wel. Het nijltje in het teiltje zegt ook allerlei zinnen. Die heeft de meest verschillende en vindt ik zelf een van de leukste hoor.

• vogel rocker

Waar staat die nijltje in het teiltje eigenlijk? Ik heb hem nog nooit gezien.

• Deja024

Die staat in de peuterspeeltuin rechts naast carnaval festival en de bob en het restaurant. Rechts van de peuterspeeltuin ligt dan weer de gondolettavijver.

• Deja024

En de Gijs die aan de achterkant van het Witte Paard staat die vraagt niks maar de kabouter op het dakje roept: “Papier hier…. papier hier… hallo hallo” en als je er papier in doet dan bedankt Gijs je uitvoerig. En om de zoveel keer laat hij een boer gevolgd door een “oeps pardon”.

• Kevin O.

Deja024 schreef:

>

> Die staat in de peuterspeeltuin rechts naast carnaval

> festival en de bob en het restaurant. Rechts van de

> peuterspeeltuin ligt dan weer de gondolettavijver.

Oftwel bij restaurant De BallonVaarder ;-)

• lisenka

Hoi,

Ik werk zelf bij de Efteling, vlakbij Holle Bolle Gijs en zal er eens op letten, wat ie allemaal zegt.

• calimero

Bij welke werk jij? of te wel waar?

• Lisenka.

Ik werk bij restaurant he witte paard. En val me verder niet lastig, want ik ben aan het werk…