Leeftijd

• Karl

Hallo,

we gaan volgend weekend een lang weekend met onze dochter van 17 maanden

naar de Efteling. Heerlijk, ik kom er zelf al zo'n 30 jaar en nu dan met je kind!

Mijn vraag, de Efteling kent qua attracties 3 gradaties. Voor de allerkleinsten, voor het hele gezin en voor durfals. logisch dat een kind van 17 maanden niet in de python mag. Maar mag ze dan wel in bijv. droomvlucht, fata morgana enz.?

Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor je reactie,

groet, Karl

• Tina-Tinkerbell

Hallo,

Ja dat mag ze…tenmiste ik ben ook met zulke kleine kindjes erin geweest!

Dat ging goed!

Veel plezier!!!!

hopen op mooi weer!

Gr Jantina

• ceciel

hallo

ik ben met mijn kinderen ook gewoon bijna overal ingeweest

ze vinden als babytje zijnde droomvlucht en de rode neuzen erg leuk

wat ze iets minder vinden was vila volta maar heb ze wel gewoon steeds weer opnieuw mee genomen

nu vinden ze het erg leuk

ik zou zeggen meenemen en kijken hoe ze reageerd

succes ermee en veel plezier in de efteling

• moontje

mijn dochter is nu net twee geworden en we zijn twee weken terug geweest en ik heb haar ook gewoon meegenomen in de droom vlucht en carnaval festival en ze keek haar ogen uit en vond het heel erg leuk, we zijn daar dus ook meerdere keren ingeweest(was erg rustig), alleen de fata morgana vond ze een beetje eng dat hebben we dus ook niet meer gedaan

veel plezier.

• Cindy

Onze kleine meid is ook 2 jaar , en ze vond het allemaal prachtig , samen met mama op de stoomcarousel , de rode schoentjes vinden ze leuk om te zien , ze wou wel 4 keer in de droomvlucht , en nu wil ze al weer terug naar de efteling , dus gauw op naar de efteling zou ik zeggen ! Wij gaan eind Juni weer !!!

• Ad

Ik heb met mn dochter toen ze 1,5 was in fata geweest Het enige waar ik bang voor was, was dat ik haar zou laten vallen als je op het eind van hoog naar laag gaat

• ceciel

je bedoelt in droomvlucht denk ik

in de fata morgana zit je in een boot