SWOT analyse Efteling

  • Anne

    Hoi hoi,

    wie kan mij helpen aan een SWOT analyse van de Efteling?

    Ben er dringend naar opzoek.

    En hoe vind ik een jaarverslag van dit park? Op intenet niets te vinden… Wel in sommige artikelen een verwijzing zien staan, maar ik kan zelf niets vinden…

    Groetjes, Anne

  • Albert-Jan

    Hallo Anne,

    Swot analyses jaarverslagen… Allemaal geheimen die de Efteling niet graag laat slingeren buiten haar eigeb wereld vol wonderen.

    Wanneer je de meest up to date (fragmenten van) verslagen wilt inzien voor bijvoobrrld je studie NHTV zul je contact op moeten nemen met de Efteling.

    Geef aan waarvoor je het nodig, waarom je de gegevens moet hebben en wie de evt. opdrachtgever is. Wellicht ontvang je dan wat info. Op internet zul je niet snel iets tegen komen.

    Succes.

    Albert-Jan

  • KvK

    Albert-Jan schreef:

    > ….. jaarverslagen… Allemaal geheimen die de

    > Efteling niet graag laat slingeren buiten haar eigeb wereld

    > vol wonderen.

    Onzin!

    Een besloten vennootschap is verplicht haar jaarverslagen te deponeren waarna deze beschikbaar worden gesteld (tegen een minimale vergoeding) voor iedereen via de Kamer van Koophandel:

    http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?register=1

    (jaarrekeningen vanaf 1986 + winst en verlies rekeningen)

  • KvK

    Goeie link:

    https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/JRWS001@?BUTT=181222970000

  • Bianca van der Grun

    Nou nou onzin… Albert-Jan heeft gelijk wanneer hij zegt dat de Efteling deze info ondanks het feit dat het op te vragen is niet staat te popelen dit met derden te delen.

    het is niet voor niets een wereld vol wonderen en in de toeristische sector liggen deze zaken erg gevoelig. Weet ik uit zeer betrouwbare bron.

    Bianca

  • Stefanie

    Toch kun je deze info wel bij de KvK ophalen…

  • Deja024

    De Efeling was toch een stichting en geen BV???

  • Ad

    Was een stichting idd. Maar toen hebben ze er een BV vasn gemaakt met aandelen, die de stichting weer in bezit heeft.

  • Ad

    Kopie van de originele jaarrekening kost 2,90 euro per jaarrekening

  • harold

    jordi kan je helpen

    de zoon van ben eigelsheim