Einde D'n Hollanders

• Dennis

Dit bericht staat momenteel op efteldingen.nl:

Vandaag is ons het bericht toegekomen dat er geen entertainment van D'n Hollanders meer gaat komen! Waarom deze act gestopt is, is ook ons nog onbekend! Wel is deze act al van het entertainmentprogramma op Efteling.com afgehaald!

D'n Hollanders was een dagelijkse Straattheater act die te zien was op het dwarrelplein en op het plein van De Vliegende Hollander. Deze act bestond uit: Mevrouw van der Molen, Jan Jaap, Pierik, joost en de grappige blonde Nelleke!

Wij hopen spoedig meer informatie te kunnen geven over het stoppen van deze act!

Bron: Efteldingen.nl

• Angie

Dat is vreemd zeg. Ik had het idee dat dit entertainment inmiddels wel gewaardeerd werd door een bepaalde groep mensen. Ik heb er zelf eigenlijk maar heel weinig van meegekregen, dus ik kan er verder geen oordeel overgeven.

• Kevin O.

Ik denk gewoon dat Efteling een tijd heeft aangekeken of het wel bij de bezoekers over komt of niet… Blijkbaar is t toch niets geworden..

Misschien wel gepast plaatje :D

• ~°ç°~ Lila ¸.·´Â

o, wat jammer… leek me net zo leuk om te zien.

• Ikke

oud nieuws toch, indertijd was dat al bekend door een enquete! doh!

• sjakie

Ik vond ook dat het geen toegevoegde waarde had, ze probeerden leuk te doen maar dat is het nooit geworden, zal geen gemis zijn in de efteling bij de meeste bezoekers denk ik

• Lisz

Snik :(

Ik vond ze echt ontzettend leuk.

Op het Station van Tilburg werd er aan me gevraagt of ik dat liedje van de 3 Hollandse meisjes nog een keer kon zingen en ik dacht toen wtf zijn die mensen…

En toen waren het D`n Hollanders zonder kostuum.

Ze hebben nog leuk voor me gedanst en gezongen.

Ik zit ook niet meer in die leeftijds categorie maar ik vind ze toch wel heel erg leuk hoor!

Hoesee Hoesee Hoesee

Vaarwel en we houden vaart!

• Kiki

aaah!!!

hoe kunnen ze dat nou doen, d`n hollanders :(

ze zijn geweldig. dat was de rede van mij en een vriendin om er heen te gaan.

de efteling is niet meer het zelfde zonder hun.

snik.

Hoesee Hoesee Hoesee

Vaarwel en we houden vaart!

• Lisz

Hee Kiki!!

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Ik hoop dat ze terug komen want dan gaan we weer he ;)

Dikke Kus aan D`n Hollanders

• Kevin O.

Kiki schreef:

> Hoesee Hoesee Hoesee

> Vaarwel en we houden vaart!

Sorry wil niet de spelbreker zijn maar het is toch echt

Een behouden vaart en vaarwel,

Hoesee Hoesee Hoesee !