Foto's Efteling Robin - 11-06-06

• Kevin O.

Ook hier Robin komen je foto's geweldig over! Heerlijk zo warme zomer dag :D

• Robin

Hallo,

Robin

• Stefanie

Hey Robin, tijdje niet gezien, of ligt dat nou aan mij? :P Erg leuke foto's hoor, vind de gele bloemen zeker de mooiste :D

• Robin

Het is mijn eerste keer dat ik hier mijn foto's plaats, Kevin zij dat dat wel erg leuk was, dus maar even gedaan!

Als je al mijn foto's wilt zien dan kijk je even op: http://www.xs4all.nl/~hhak/efteling/

• Justice27

Prachtige foto's! Hee, ik zie dat je ook bij het WK kijken geweest bent, wij zijn afgetaaid, veel te warm, maar wat was nou die Oranje verrassing die aangekondigd stond op het blaadje dat je bij de ingang kreeg?

• Angie

Mooie impressie van een warm dagje Efteling. Op de foto's lijkt het niet zo druk. Vooral op die foto van de Steenbok lijkt het erg rustig. Klopt dat?

• archvangigi

Héééj eindelijk weer eens versche foto's bedankt Robin, we hebben

er van genoten, mooie foto's :-)

• marcel

wij zijn gisteren er ook geweest het was bijna een 100% dagje efteling alleen een beetje heet de wacht tijd was niet meer als 5 min is ook wel fijn als het zo heet is

• Robin

Ja graag gedaan weer hoor!

Met de drukte viel het inderdaad erg mee, die zaterdag stond er bij de piranha maarliefst 45 minuten, zondag maar 5. Ook zoals je zag op de foto bij de steenbok, ontzettend rustig, dus wat wil je nog meer!

Robin