Hoi!
Ik ben Martinique, bijna 28 jaar en een amateur-efteling fan;-)
Zo oud ik ben gaan we jaarlijks naar de Efteling, een heerlijk, prachtig, wonderlijk pretpark waar je je weer even kind kunt voelen.
Door omstandigheden zijn we de afgelopen 4 jaar niet in staat geweest te kunnen gaan:-(
Maar daar gaat verandering in komen. Gelukkig wonen we niet al te ver van de Efteling vandaan. Mijn dochtertje zal voor het eerst in haar leven bij de Efteling komen. (Ze is net twee geworden.)
Maarre nu mijn vraag. Ik heb al heel veel mooie efteling pins gezien en het lijkt me leuk om te beginnen met verzamelen samen met Amy (mijn dochtertje). Ik heb dus nog helemaal niets. Kan ik gewoon op het park de eerste pins kopen en hoe gaat het dan met ruilen op het park? Want zoals ik begreep schijnt dat niet zo makkelijk te zijn… En op marktplaats vragen ze af en toe wel zeer hoge bedragen…
Kun je zoals ik hieronder las gewoon aan iedere medewerker vragen of hij/zij wil ruilen? Loop je dan gewoon naar ze toe en hoe herken je die? Ruilen alle medewerkers die bij de Efteling werken of heb je uitzonderingen? Ik heb op dit forum al wel het een en ander teruggezocht dus excuus als ik onverhoopt over een topic met duidelijke uitleg heengelezen heb.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. En ik verheug me alweer naar mijn bezoek aan de Efteling Het is namelijk veel te lang geleden.
Liefs Martinique!