Even een medeling voor alle geintresseerden. Op 1 Juli stop ik met mijn site Eftelnet. Na precies 7 jaar komt er een eind aan. Ik heb vandaag de knoop doorgehakt het hoeft niet zo nodig meer voor mij.
Ik heb het een beetje gehad met de belachelijke verhogingen van de abbonements kosten en de prijs waarvoor sommige items weg gaan in het park en oudere items op veilingsites. De lol is eraf. Ik ben nu druk bezig met andere dingen en de Efteling heeft mijn interesse niet meer.
Voor de mensen die nog iets willen downloaden doe dit voor 1 Juli. Op 2 juli gaat mn nieuwe site namelijk online en die heeft een ander onderwerp dan de Efteling. Fotos mogen niet zonder toestemming op andere sites gebruikt worden dit stel ik even voorop.
Ik wil even benadrukken dat ik niets uit mijn verzameling weg doe of verkoop. Ik heb al diverse mailtjes gehad van mensen die bedragen boden. Doe dit niet ik verkoop niet.
Ik zal af en toe nog wel in het park te vinden zijn en op diverse fora maar niet meer actief mee doen aan dingen.
Dominic , webmaster Eftelnet.nl