Eftelnet.nl gaat stoppen.

• Eftelfreak

Even een medeling voor alle geintresseerden. Op 1 Juli stop ik met mijn site Eftelnet. Na precies 7 jaar komt er een eind aan. Ik heb vandaag de knoop doorgehakt het hoeft niet zo nodig meer voor mij.

Ik heb het een beetje gehad met de belachelijke verhogingen van de abbonements kosten en de prijs waarvoor sommige items weg gaan in het park en oudere items op veilingsites. De lol is eraf. Ik ben nu druk bezig met andere dingen en de Efteling heeft mijn interesse niet meer.

Voor de mensen die nog iets willen downloaden doe dit voor 1 Juli. Op 2 juli gaat mn nieuwe site namelijk online en die heeft een ander onderwerp dan de Efteling. Fotos mogen niet zonder toestemming op andere sites gebruikt worden dit stel ik even voorop.

Ik wil even benadrukken dat ik niets uit mijn verzameling weg doe of verkoop. Ik heb al diverse mailtjes gehad van mensen die bedragen boden. Doe dit niet ik verkoop niet.

Ik zal af en toe nog wel in het park te vinden zijn en op diverse fora maar niet meer actief mee doen aan dingen.

Dominic , webmaster Eftelnet.nl

• Nils

Jammer om dit te horen Dominic… Je was een van de weinigen met een echt hart voor het park. In elk geval succes met hetgeen waarmee je verder gaat en tot spreeks op msn.

Groet,

Nils

• Jeroen

Da's zonde. Het was een leuke site. Ik zag zelfs dat er foto's van mij op je site staan, die van achter de schermen bij de Fata Morgana!

• ceciel

jammer dat je gaat stoppen

ik kijk regelmatig met mijn kinderen naar jou site vooral de fotos

bedankt voor al die jaren dat we er van hebben kunnen genieten

groetjes ceciel

• Angie

Jammer dat je er mee stopt Dominic :-(. Ook ik bezocht je site met enige regelmaat. Erg jammer dat de Efteling je interesse niet meer heeft. Je was altijd zo'n enorme liefhebber van het park in mijn ogen. Ik hoop dat het park je op enig moment weer wel kan bekoren en je hebt groot gelijk dat je je verzameling niet weg doet. Gewoon lekker zelf houden hoor!

Succes met alles wat je wel gaat doen.

• Justice27

Jammer, het is een leuke site. Veel succes met je nieuwe site!

• Eftelfreak

Laatste kans om spullen eraf te halen voor eigen gebruik. Over een uur en een kwartier gaat de stekker eruit.