HELP ASSEPOESTER HET BOS IN!

• Albert-Jan

Beste mensen,

Ik las het bericht van Jenny en ik ben het met haar eens dat het zo ontzettend jammer is dat asspeoster zo treurig is gepresenteerd in het sprookjesmuseum.

Ik vind het onzin dat er van Assepeoser geen presentatie te verzinnen is. Mensen het is de Efteling een WERELD VOL WONDEREN! Desnoods maken ze er een soort theatertje van net als de Indische waterlelies. Laten we een actie beginnen: HELP ASSEPOESTER HET BOS IN!

Desnoods schrijven ze een wedstrijd uit krijg assepoester in het vizier. Het beste idee wordt uieindelijk door het creatieve team uitgewerkt! oooowww ik heb er nu al zin in! Kom maar op met jullie ideeën!

Tot zo ver, twinkels

Albert-Jan :o)

• vogel rocker

Het is idd jammer dat assepoester niet in het sprookjesbos is en het zou leuk zijn als deze er wel komt. Maar ik vind dat het nu eigenlijk geen moment is voor iets nieuws, want de efteling zet al ongelofelijk veel tijd en geld in de Vliegende Hollander. Het lijkt me verstandig dat we pas over een jaar ofzo hieraan beginnen maar ik doe dan in ieder geval mee!

• moontje

daar ben ik het helemaal mee eens ik zou ook graag assepoester in de efteling zien en dan messchien zoiets als de droomvlucht of als peter pan en sneeuwwitje in disney dat lijkt me wel heel gaaf

• Albert-Jan

Wat eengoed idee Moontje. Assepoester the ride… Dat verdient ze ondertussen wel na zo te hebben moeten wachten op een verblijfsvergunning in het sprookjesbos. En natuurlijk zijn op dit moment nog alle ogen op de Vliegende Hollander gericht maar het is altijd goed om alvast wat ideeen op de plank te hebben liggen, toch?

Albert-Jan.

• archvangigi

Assepoester zou met de nieuwste computer technieken tot leven geblazen kunnen

worden, net als het meisje met de zwavelstokjes, dat je dan een boerenmeisje in

lompen ziet, en dan een Fee komt (Als de geestverschijning uit de Zwavelstookjes)

en dan assepoester ziet veranderen in een prinses, en je ziet dan een pompoen met muizen in een gouden koets met paarden veranderen.

Of je ziet meerdere kamers, de één waarin Assepoester zaden moet opruimen met behulp van vogeltjes (dat kunnen poppen zijn) de tweede kamer zie je haar transformeren, de derde kamer het bal, je ziet haar dansen met de prins, gadegeslagen door de boze stiefzusters (kunnen poppen zijn) en tesnlotte het huwelijk, je ziet een koets langsrijden met het echtpaar, gadegeslagen door en feestende menigste, met een beetje fantasie alles mogelijk, zou ook in een darkride kunnen inderdaad..

• Jenny

Hahaha! Ik wist het wel dat er mensen waren die er net zo overdachten als mij!

Assepoester is gewoon een sprookje dat in een sprookjesbos hoort!

Net als die vriendinnen van d'r; Doornroosje, Sneeuwwitje, Roodkapje etc…

Ideeen liggen voor het oprapen! De Efteling kan er alle kanten mee op!

Ik ben voor de scene dat die koets weer veranderd in een pompoen!

Het sprookje stikt van de mooie momenten, laat de Efteling maar uitpakken, en dan juist vooral NU alles zo slecht gaat wat DVH betreft! Het sprookjesbos moet daarnaast ook nog aandacht blijven krijgen! En geld….??? Nou de Efteling heeft wel genoeg centjes hoor! Anders laten ze die ezel nog maar wat extra schijten!

• Eftelfreak

En jullie denken werkelijk dat de Efteling hier gehoor aan gaat geven ? :')

• Albert-Jan

Pfff…. En wat dan nog. Het idee is er…. Tís toch belachelijk die arme Assepoester… Door de boze stiefmoeder en d'r vreselijke stiefzusers werd ze al vreselijk genegeerd en nou ook nog is door de Efteling. Ik ben van mening dat Assepoester recht heeft op een verblijfsvergunning. En nee ze zullen waarschijnlijk niet ons beste idee uiteindelijk gaan uitwerken tot een FANTASTISCHE attractie maar er zal zeker wat gaan ‘twinkelen’ in de creatieve breinen achter de wonderlijke schermen van de Efteling…

Dus mensen blijf komen met die fantastische aanpakken voor een fatsoenlijke huisvesting van ONZE ASSEPOESTER!

Albert-Jan

• Jenny

Helemaal met Albert-Jan eens! Laat we gewoon lekker onze fantasie hier uiten wat dat meisje Assepoester betreft! Ik heb gisteren de hele dag liggen denken hoe de Efteling het zou kunnen uitpakken in het plaatje Sprookjesbos!

Het moet dus bijvoorbeeld niet te uitbundig, hoewel Assepoester het wel verdiend na jaren vergeten te zijn. (nee dat muiltje in dat “museum” telt niet mee)

Het wijfie heeft al in het sprookje moeten afzien als sloof! Dat kun je van Doornroosje, Sneeuwwitje en Roodkapje niet zeggen! Die werden al goed behandeld! Dus Efteling, kom op en zet er nog maar een kasteel bij! En dan vooral nu zo tegenvalt met die StilStaande Hollander!!!

• Nanne

Op zich vind ik wel dat Assepoester ook een plaatsje verdient, maar vind ook dat het moeilijk uit te beelden valt. Ach weet je wat we zien vanzelf of het er nog eens komt! In de tussentijd fantaseer hier maar lekker door.