HELP ASSEPOESTER HET BOS IN!

• Stefanie

Het probleem met dit sprookje is dat het vooral weer draait om het kasteel en wat daar allemaal (omheen) gebeurt. en aangezien we al een kasteel en twee semi-kastelen (stiefmoeder van sneeuwwitje en MMDZ) in het sprookjesbos hebben zou een vierde kasteel het echt doen lijken alsof ze niks beters meer te verzinnen hebben.

Misschien zouden ze het huisje kunnen namaken in de stijl van tafeltje-dekje waarin je inderdaad assepoester ziet schoonmaken ofzo en dat ze met behulp van de spiegeltechniek de fee en de jurk laten verschijnen. Maar dan zit je dus nog met de kasteel en de trouwscene…

Misschien 3 delen waar je doorheen kunt wandelen en waar je de 3 belangrijkste scenes achter ramen kunt zien ofzo? (schrobben, dansen, happy ending :D)

Nouja, ik laat mn gedachten idd maar een beetje op hol slaan, maar zal hoe dan ook wachten worden ook al zal het ooit echt gerealiseerd worden, en tegen die tijd kunnen we vast al 30 euro dokken voor de entree :P

• Reporter

Ik kan mij herinneren dat er een artist-impression van het Efteling Theater verscheen waarop een koets met paarden was afgebeeld. En voila, je maakt er een pompoenkoets van en in gedachte is het Efteling Theater het kasteel van de Prins…