efteling magazine WONDER??

• moontje

ik was lid van het efteling magazine WONDER en mijn vraag is eigenlijk bestaat dat nog of niet. want ik heb het al heel lang niet meer gekregen en omdat ik ook mensen hoorde over die kalender vraag ik me af of met het blad het zelfde is of de een hem wel krijgt en de ander niet. ik kan namelijk ook niks vinden dat ik me opnieuw kan inschrijven ofzo.

ben benieuwd groetjes moontje

• Karl

Ik ontving ook altijd het magazine maar volgens mij is dit omgezet naar een aardigheidje om de zoveel tijd. Het blad zou dan niet meer verschijnen.

groet, Karl

• @

Echt jammer dat je geen boekje meer krijgt, want als promotie is t misschien handiger om informatie te geven ipv een aardigheidje (wat natuurlijk ook leuk is hoor)

• Stefanie

Hey Moontje,

Voor zover ik begrepen heb verschijnt het blad alleen nog aan het begin van het jaar en moet je daar dan het hele jaar mee doen.

Groetjes, Stefanie

• Sprookjesdromer

Je kunt de Wonder natuurlijk ook zelf ophalen bij de ANWB of de plaatselijke VVV.

Maar nog makkelijker is natuurlijk op de Efteling site de Wonder aanvragen.Ik dacht dat dit blad voortaan maar eens per jaar verschijnt!

Groetjes,

Sprookjesdromer

• Sonja van Mourik Thelen

ik dacht dat ie helemaal niet meer bestond

• Gemma

Sonja van Mourik Thelen schreef:

>

> ik dacht dat ie helemaal niet meer bestond

Jawel hoor: editie 2006 niet gehad? Het is nu eigenlijk ook meer een (toch wel redelijk dikke) brochure met ‘wat is er te zien in de Efteling’ . Maar er staat wel degelijk “Wonder” op…

• moontje

bedankt voor jullie reactie maar ik heb een mailtje gestuurt naar de efteling hoe het nou zit , nu maar afwachten wat het antwoord is

groetjes moontje

• calimero

De wonder zoals die er was bestaat inderdaad niet meer. De abbo houders krijgen daarvoor in d eplaats 4 maal per jaar een info blaadje (a4-tje) en een verrassing, stickers, posters, memmoryspel en zo. Aan het begin van het jaar kan je wel de folder toegestuurd krijgen van het park.

• Sonja van Mourik Thelen

oke, die folder heb ik inderdaad niet gehad

dus daar ga ik dan maar even achteraan