Brandmelding Efteling bleek loos alarm

• Karl

Waar denk je dat doorsnee bezoeker voor komt, om vermaakt te worden toch!

En niet voor een brandalarm, onderhoudschema's of dat soort zaken.

Ben al 35 jaar Efteling-fan, het park staat me zeer na maar ga altijd nog steeds om vermaakt te worden en nu ook om mijn dochterje te zien genieten!

• Kevin O.

Gemma schreef:

>

> En het stomme is: dan denk je dat je met allemaal

> Efteling-geïnteresseerden te maken hebt, die wel de behoefte

> hebben aan dit nieuws.. Op het fictieve 'help assepoester het

> bos in' wordt massaal gereageerd en dit boeit niemand…

> Efteling fans of fictieve schrijvers op deze pagina?

Nou kijk eens Gemma t heeft wel effect gehad je commentaar 7 reacties :D Maar even zonder gein, het ligt ook groten deels aan dat t met een sisser is afgelopen vandaar dat er weinig geïnteresseerde hebben gereageerd denk ik.

• Nanne

Ik reageer hier ook even op. Dit bericht gaat namelijk over een brand die loos alarm was. Maar waarom word hier dan zoveel gepraat over Assepoester het bos in, daar is al een topic over….

Laat iedereen in zijn waarde, ik ben hier al 6 jaar actief en elke keer weer zijn er zulke discussies….. hou het leuk…

• Gemma

Miriam schreef:

> En over het topic help assepoester het bos in…. ach ik kan

> me nog wel herinneren dat er hier op het prikbord de meest

> dwaze spelletjes gespeeld (wie zijn ogen en voeten zijn

> dit!!!) moesten worden. En waagde het niet om DAT onzin te

> noemen want je kreeg je hele kliek over je heen.

En kijk eens wat dáár uit is voortgevloeid: een heel nieuw forum!!!!! Dus voor dit soort dingen moet je een nieuw forum starten! Dat is bijna twee jaar geleden ook gedaan en sindsdien is de activiteit hier nihil, maar zodra er gereageerd wordt, is het vrijwel altijd onzin!!

En inderdaad, ik bedoelde het precies zo zoals Eftelfreak het zei: het ging over het algemeen en niet alleen over dit topic en dat assepoestertopic: je moet toch ergens een voorbeeld vandaan halen!!!!!!

Ik moet er nog even bij zeggen dat ik de reacties van Jenny ronduit belachelijk vind!