koffiebeker

• Karl

Gisteren naar de Efteling geweest, uiteraard een heerlijke dag gehad.

Alleen jammer dat de Zomerkoffiebeker nog niet beschikbaar was…

“Nee, eerst moeten de groene Lentebekers op zijn” Pfff flauw hoor,

is nu toch zomer?

Groetjes

• calimero

Ja he he is toch echt eftelings. eerst het ene dan pas het andere. Maar was er op een ander verkooppunt niet de zomerbeker te verkrijgen?

• Karl

No

• Nanne

dit viel mij ook op. Ik heb zelf 2 van de winter (blauwe) en 2 van de lente (groene). ik wil ze van de zomer en de herfst ook nog bemachtigen. Maar ik heb geen abonnement. Ben van de week dus ook geweest en nee alleen nog de groene mokken! Ik baalde ook wel… Ik snap het aan de ene kant wel dat eerst de andere op moeten, maar voor degene (zoals ik) die een heel eind moeten reizen en geen abo hebben is dat wel heel vervelend. Als het goed is ga ik in augustus nog een dagje heen maar het is afwachten of ze er dan inmiddels wel zijn of dat ze juist weer uitverkocht zijn!

• Albert-Jan

Mensen,

Heb je eengoede reden om nog een keer te gaan tijdens deze 7 mijls zomer… Dus mensen, niet zo mokken ;o)

• Miriam

Betaal jij dan onze entree? In mijn geval 4 maal 26 euro….

• Kevin O.

Miriam schreef:

>

> Betaal jij dan onze entree? In mijn geval 4 maal 26 euro….

Heh ook zo flauw om niet de uitkomst erbij te zetten want 4 x 26 = €106,- :D

• Miriam

Zo… ga jij je schoolgeld eens terug vragen…. Rekenen is blijkbaar niet je sterkste kant. Ik weet dat je in de Efteling werkt, hopelijk niet in de winkel ;)

• Nanne

by the way het is dus 104 ;-)

• Gemma

Nanne schreef:

>

> by the way het is dus 104 ;-)

FOUT! Doe er maar 8 euro bij: jullie zeggen het zelf al: ZEVENMIJLSZOMER :D