Druk afgelopen zaterdag?

• Jeroennemans

Hey mensen!

Ik wil a.s. zaterdag graag naar de Efteling gaan, naar een zomeravond. Was het afgelopen zaterdag druk?? Ik reed toevallig om een uurtje of half 1 langs en ik vond het vergeleken met andere jaren erg meevallen. Wat vonden jullie? Weet iemand de bezoekersaantallen?

Gr. J-mans

• John

Jeroennemans schreef:

> vergeleken met andere jaren erg meevallen. Wat vonden jullie?

> Weet iemand de bezoekersaantallen?

>

> Gr. J-mans

21.300 bezoekers

• Angie

Ik vond het wel meevallen met de drukte. Uiteraard waren er mensen zat in het park, maar met de wachtrijen viel het op zich wel mee. Overigens was het vorig jaar ook op de eerste paar zomeravonden nog niet zo heel extreem druk. Het was vooral erg gezellig afgelopen zaterdag.

• Gemma

Ik vond het zeker NIET druk!! De parkeerplaats stond nog niet eens vol! (wel bijna..)

Ik kan niks zeggen over wachtrijen oid, omdat ik alleen in de Pagode en Python geweest bent, maar het was zeker voor een zomeravond vrij rustig! Maar ja, ik vind wel dat er betere artiesten komen as. zaterdag, dus het blijft afwachten!

• Phil

Ik was er afgelopen zaterdag, maar is het jullie nooit opgevalen dat mensen in “golven” naar atracties gaan? Vb. 11.15 uur Fata Morgana helemaal vol.

13.15 uur kon je zelfs doorlopen halverwege binnen! Dus gewoon kijken waar de massa naar toe trekt en er voor zorgen dat jij er tussen in zit. Dat is al jaren mijn tactiek.

Het viel idd mee met de drukte, parkeertereein was anderhalf vol, maar telde ook maar 10 bussen.

• Orkaan Dennis

Het word altijd en blijvend steeds drukker in de efteling, maar meestl hoef je niet langer te wachten dan een uur (wat soms erg lang is) Ik zou vroeg bij de poorten van de efteling staan zodat je als de poorten opengaan, je meteen naar de tractie's gaat waar je normaal pokkelang moet wachten, het maakt dus niet erg veel uit of het druk is of niet!