Slipper van Oberon

• Phil

Waarom mist Oberon nou nog steeds 1 slipper?? Dit is al jaren het geval. Ik ga er vanuit dat hij ontvreemd is, maar heeft de Efteling dan geen vervanging??

Het is toch geen gezicht. Begin me er een beetje aan te ergeren.

Ook om dat als ik naar de Efteling ga, ik altijd kijk naar veranderingen of technische foutjes, die vooral in het sprookjesbos regelmatig optreden.

Hij heet toch Oberon die zit te zwaaien in de Droomvlucht?

Anders moet iemand mij maar even herstellen.

• Eftelfreak

Ik denk dat ze het bewust hebben gedaan. De meeste figuren in droomvlucht zijn heel mooi wat details betreft zelfs aan de voeten is aandacht besteed, denk dat ze dat gewoon willen laten zien. Want hoe wilde je die slipper jatten ?

• Phil

Ik weet ook niet hoe ze dat gedaan zouden moeten hebben, lange armen ofzo??

Andere kant is er toch camara-toezicht in de Droomvlucht?

Maar ik weet dat hij er in het verleden 2 aan had. Staat op videobeelden die ik van eind jaren negentig heb.

Maar als hij echt ontvreemd is, vind ik dat hele zielige mensen die dat doen.

Heb jij overigens wel eens een koning gezien met 1 slipper aan???

Blijf het een rare zaak vinden.

• Stefanie

“Ook om dat als ik naar de Efteling ga, ik altijd kijk naar veranderingen of technische foutjes, die vooral in het sprookjesbos regelmatig optreden.”

Ja, dan doe je het zelf :P

Maargoed, ik vind het wel leuk juist dat hij maar 1 slipper aan heeft. Het heeft wel iets en het blijft altijd leuk om te horen als kleintjes het hebben over “die koning met die ene schoen” :D

• Nanne

Dit is al vanaf de opening het geval, het hoort gewoon zo dat hij maar een schoentje heeft ;-)

• Phil

Ik wou dat je gelijk had, maar ik heb er toch (amateur) video-beelden van.

Geloof je het niet? Kom langs zou ik zeggen..haha.

• Eftelfreak

Hij is al begin jaren 90 weg gehaald. Een jaar 0f 5 geleden 1 seizoen terug geweest om daarna weer te verdwijnen.

• Stefanie

nou je t zegt, klinkt logisch :P

• Nanne

oke je mail had een duidelijk plaatje!

ik kan me hem niet anders herrinneren dan zonder.

• Hil

Goed van mij he??? Woon je echt in Assen?? Beetje verweg voor de Efteling he??

Maar zo zie ik…je bent ook een liefhebber voor De Efteling.