Slipper van Oberon

• Phil

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om die foto te laten zien op deze site, dat Oberon 2 schoenen aan had…

• marcel

het klopt wel dat hij eerst twee slippers aan had ik heb even de dvd van de bouw van de droomvlucht gekeken en daar heeft hij er echt twee aan

• Phil

Dank je wel Marcel. Eindelijk iemand die er moeite voor heeft gedaan om het terug te vinden om te zien dat ik gelijk had ;-))

Groeten, Phil

• Nanne

Ja ik woon echt in Assen… (maar ben in die streek geboren dus toen ik klein was werd ik met de Efteling opgevoed). Ik kom nu een paar keer per jaar.

• Eftelfreak

Leuk en aardig dan ga ik nu m'n pa z'n album pakken van 93 want ik weet zeker dat hij bij de opening maar 1 slipper had.

• Phil

Doe je best. Ik heb de foto waar hij er 2 aan had!!

Dat was al vanaf het begin zo!!

• Phil

Dit wordt een principe kwestie…Marcel keek gister de DVD van de Droomvlucht en ik kijk hem nu even op video (nog) !!!!

• Phil

Ik zie hem nu op TV (video) Hij heeft er echt 2 aan…hahaha, wie had nou gelijk???

Eftelfreak??

• Stefanie

pfff, nou begint het saai te worden, Hij hd er 2, hij heeft er 1, boeiend wattie vroeger aanhad…

• Phil

Ik weet ook niet meer waar het over gaat Stef….

Super-triest he?? Hahaha, gewoon blijven lachen…

Maar zo zieje weer, net als gisteravond…er zijn een hoop eigenwijze mensen he??