nostalgie

• dorothea

Al een paar weken verheugden wij ons op een dagje efteling.

Eindelijk was het dan zo ver.

Tot onze grote verbazing was het helemaal niet druk,in de meeste atracties zijn we zelfs meerdere keren geweest.

Toen naar de sprookjestuin.

Ik kan mij herinneren dat ik daar als klein meisje al in die wondere wereld van sprookjes ronddartelde.

Elk jaar was er wel iets nieuws,maar voor mij is nog steeds de sprookjestuin voor mij;De Efteling!

Wat is de efteling mooi!!!Alle sprookjes omringd door groen,die prachtige bomen en die schitterende bloemperken,prachtig!

Dat zag ik natuurlijk niet als kind,mijn kinderen ook niet,zij genieten van de sprookjes,ook al zo verzorgd en netjes!Een pluim voor de efteling!

Aan het einde van de dag nog even naar het eftelingtheater;Enig!

Ik had het al een keer gezien,dus ik zat naar de koppies van mijn kids te kijken,de jongste kwijlde er haast van,zo mooi vond ze het.

En op de vraag aan die van twee en half wat ze nu het allermooiste vond van de hele dag reageerde ze;Papier hier,papier hier,o,dank u wel!

Disneyland parijs kan hier echt niet tegenop!

• Jacko

Wat een leuk geschreven stukje! :)

Zo is de Efteling voor bijna iedereen een park vol mooie herinneringen. Altijd leuk om die herinneringen van een ander te lezen en om te zien hoe van generatie op generatie gaat.

• karl

Hulde hulde, laat Disney lekker opzouten naar Amerika!

Sfeer, nostalgie nee dat kennen ze daar niet, de Efteling wel!!

• Meteor

@Karl: Beetje meer nuance in je berichtje zou niet gek zijn. De Efteling heeft zo zijn eigen fans en Disneyland Resort Parijs ook. Als ik naar Disneyland Resort Paris ga stel ik me in op ‘Disney’. Geen appels met peren vergelijken dus.

• Karl

Ik geef aan geen prijs te stellen op goedkoop, plastic vals sentiment waar Amerika het patent op schijnt te hebben. Volgens mij wonen we hier in Europa en niet in de VS. Zijn al teveel invloeden van overzee. Wat zij we blij met coca-cola, Mickey Mouse en spijkerbroeken!

• Eftelfreak

Ah nu komt de aap uit de mouw meneer heeft het niet op de VS.

• Karl

Eftelfreak, met mij ergeren velen zich aan je negatieve, zelfingenomen gezeur op alle mogelijke berichten/topics. Nu blijkt dat het begrip nuance je ook vreemd is.

Kritiek is iets anders dan tegen iets/iemand te zijn. Maar dat gaat te ver voor je.

Einde topic