Alladin, yes or no

• P.

Stelling: Alladin, yes or no

Een darkride van Alladin bij FM, wat denken jullie?

• Phil

Wat is FM???? En Alladin heeft toch niets met Anton Pieck te maken???

• P.

wat is FM>Fata morgana,

Phil schreef ook

>En Alladin heeft toch niets met Anton Pieck te maken???

oke niet veel maar er is bijv wel een tekening van hem van >De geest uit Aladdins lamp.En nog een tekening> Aladdin op een trap.

>>>>http://www.goleztrol.nl/index.html?efteling.htm

En ze zouden t in Fata Morgana sfeerachtig kunne doen, waar Anton ook tekenen van heeft.

Dus dat t niets te maken heeft, ben k t nie zo mee eens

maa rwas gewoon nieuwsgierig wat jullie denken van zn attrc ook al zijn er andere attrc die natuurlijk voorrang hebben bij vele van jullie

groetjesssssssssss

• calimero

Nee er is al een sprookje uit duizend en een nacht als dark ride namelijk vogel rok. dus Aladin komt er echt nooit als dark ride. en een vind ik genoeg. Ander sprookje of thema wel natuurlijk

• Phil

Dankje Calimero…wat jij terug schrijft aan P. wou ik net schrijven aan die persoon.

Laat FM zoals die is. Trouwens Anton Pieck heeft die FM niet gemaakt, maar zijn opvolger, die ze zo nodig moesten ontslaan! Weetje over wie ik het heb??

• moontje

nog een darkride vind ik wel erg leuk daar kan ik geen genoeg van krijgen

maar ik zou het graag in een ander sprookje zien dan aladin maar inderdaad meer anton pieck steil

• Phil

Ik heb de site gezien en nogmaals het gaat niet over Aladin…maar over sprookjes van 1001 nacht! Aladin is van Disney afkomstig. Of denkje aan de vliegende fakir??? Haha

• Eftelfreak

Wrong, Ton van de Ven ging met pensioen. Den Dulk is ontslagen.

Wat mij betreft geen alladin. Te hoog Disney gehalte.

• Phil

Hij is zeker ontslagen!! Hij was het niet eens met het beleid wat de Efteling ging voeren omdat zij meer snellere atracties wilden hebben. Dat heeft niets van de sfeeer te maken vond hij. Dus wat doe je dan??? Je gooit je beste tekenaar eruit..

• Phil

Mijn bericht was eigenlijk bedoeld voor Eftelfreak…ik klikte de verkeerde aan…