warmte

• jasmin

Wij willen graag naar de Efteling,maar zien hier tegen op vanwege de warmte.Hoe is het in het park,is het wel een beetje uit te houden?

• efteltje

Met deze warmte is het nergens uit te houden, het is dan ook totaal niet druk in het park, ik zou zeggen wacht nog even, zaterdag wordt het al weer iets koeler, op dagen boven de 30 kun je beter in huis blijven of naar het strand, de attracties namelijk ook niet allemaal airco, dus op sommige plaatsen is het bloedheet

• Eftelfreak

Zeker in de carnaval festival is het niet te harden. Bij de Pirana wel natuurlijk maar in het bos is het ook flink warm.

• Gemma

Ja hoor het is perfect uit te houden:

terrasje, roeivijver, terrasje, piraña, terrasje, vogelrok, terrasje :D

• Phil

Duur dagje zo met die terrasjes??? Je hebt toch niet de bier voorraad opgedronken aldaar ;-)

Anders hoef ik a.s. vrijdag niet meer naar de Efteling, maar in het bos is toch wel verkoeling onder die bomen daar???

• calimero

Ondertussen is er nergens meer echt verkoeling. Ook onder de bomen niet meer. De warmte blijft er onder hangen. Jasmin het beste wat je kan doen ondertussen is effe wachten tot de temp. rond de 25 graden is. Want dan is het wel goed uit te houden. Nu is het gewoon te warm.

• Stefanie

Ja, of je hangt de hele dag rond in de pandadroom, zo' n beetje de enige attractie met airco. Maar ik kan me indenken dat daar ook niks aan is.

• calimero

hihi dat begint dan ook wel te vervelen hoor. heel de dag. poeh.

• Gemma

calimero schreef:

>

> hihi dat begint dan ook wel te vervelen hoor. heel de dag.

> poeh.

Dan doe je toch een dagje theater , pandadroom, vogelrok, theater, pandadroom, theater etc. etc. ;)

• Stefanie

en dan gaan roeien en “per ongeluk” omslaan :D