sprookjes dvd's

• katja

hallo ik ben benieuwd of de sprookjes dvd's wat zijn voor degene die ze gezien heeft welke is u favoriete?

• Kevin O.

Ik persoonlijk ga voor de laatste twee sprookjes DVD's want in het theater draaide ze als het ware een trailer daarvan dus kon niet echt wachten om ze tekunnen kopen.

Sprookjes DVD DEEL IV:

Deze dvd neemt je mee naar vier sprookjes uit het Sprookjesbos van de Efteling. De sprookjes zijn verfilmd naar het klassieke verhaal. Met Jan Decleir als verteller. Veel kijk- en luisterplezier!

Speelduur: ± 50 minuten

Klein Duimpje

Ganzenhoedstertje

Rattenvanger van Hamelen

Gelaarsde Kat

Sprookjes DVD DEEL V:

Deze dvd neemt je mee naar drie sprookjes uit het Sprookjesbos van de Efteling. De sprookjes zijn verfilmd naar het klassieke verhaal. Met Jan Decleir als verteller. Veel kijk- en luisterplezier!

Speelduur: ± 45 minuten

Meisje met de Zwavelstokjes

Kleren van de Keizer

Assepoester

BONUS

Sprookjesfeest

In het Sprookjesbostheater in de Efteling is het elke dag feest.

Vandaag wordt het Sprookjesfeest gevierd door Sneeuwwitje en Roodkapje.

Iedereen is welkom! Luister en kijk naar de sprookjes en doe mee met de sprookjesdans.

Duur: ± 20 min.

• Angie

Toevallig heb ik vandaag deel IV gekocht in de Efteling. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om hem te kijken, dus ik kan er verder nog geen oordeel over geven. Echter op diverse fora en mailinglists heb ik begrepen dat deel IV en V zeer moeite waard zijn en als beter dan deel I t/m III worden beoordeeld. Ik heb er dus behoorlijke verwachtingen bij.