De beloofde foto's (16/8)

• Angie

Foto's van het Sprookjesbos vind ik altijd erg leuk om te zien. Ook mijn favorieten zijn de foto's waar je dochtertje op staat. Die zijn, zoals hier al eerder gezegd is, erg schattig.

• ~Martinique~Amy~

Wat een leuke reakties allemaal zeg!

Volgend jaar komen er vast meer Efteling foto's, aangezien we een Efteling abbo nemen;-) Heerlijk lijkt me dat om zomaar tussendoor ook te kunnen gaan! We wonen er maar een half uurtje vandaan dus dat is goed te doen!

• jean

Hallo,

Wat schattig,de foto's met je dochtertje!!Ik heb zelf 2 dochters van 9 en 10 jaar en heb ook al aardig wat foto's van ze in de Efteling.In Juni zijn we met familie geweest,waaronder ons nichtje van 2 jaar,zij heeft ook haar ogen uitgekeken en heeft het er nog steeds over.De dvd is favoriet en als ze de reclame op tv ziet roept ze ook meteen!! heerlijk,toch?!

• ~Martinique~Amy~

Heerlijk inderdaad! Dat is pas genieten. Helaas ben ik vergeten de DVD te kopen:-(

• Angie

~Martinique~Amy~ schreef:

>

> Helaas ben ik vergeten de DVD te kopen:-(

De DVD is ook buiten de Efteling te koop, namelijk via de Wondere Web Winkel op de site van de Efteling, http://www.efteling.com/webwinkel/pc-15-3-dvd-de-magische-bol.aspx.