druk?

• vogel rocker

Hallo allemaal,

Eindelijk is het zover: morgen weer een dagje efteling! Aangezien het de laatste zomeravond zal zijn, heb ik een vraagje: denken jullie dat het druk zal zijn? De Efteling meldt van wel maar ikzelf denk dat het 's avonds wat minder druk wordt…

• archvangigi

Ik kan m'n glazen bol niet vinden ;-) Veel plezier morgen. :-)

• Angie

vogel rocker schreef:

>

> Hallo allemaal,

> Eindelijk is het zover: morgen weer een dagje efteling!

> Aangezien het de laatste zomeravond zal zijn, heb ik een

> vraagje: denken jullie dat het druk zal zijn? De Efteling

> meldt van wel maar ikzelf denk dat het 's avonds wat minder

> druk wordt…

Ik zou er niet op rekenen dat het morgenavond minder druk wordt. De laatste zomeravond staat bekend als de drukste van allemaal. De enige keer dat ik de laatste zomeravond bezocht heb was in 2004. Ik heb er toen 3 uur over gedaan om bij de Efteling te komen, zoveel file stond er richting Efteling. Sindsdien mijd ik de laatste zomeravond. Maar wie weet valt het morgen enigszins mee. Het zal deels ook wel afhangen van het weer dat verwacht wordt. Hoe dan ook, veel plezier morgen.

• calimero

twee weken geleden waren er ruim 30 duizend in het park en men verwacht as weekend ook zo iets dus ja is druk mrogen. vorige week viel het 's avonds reuze mee vanwege het weer. stroomde leeg rond 9 uur. Iedereenw as namelijk erg nat geworden. Maar er kwamen ook veel abbohouders weer naar het park toe rond die tijd waaronder moi. Was in het park niet echt druk wel bij het hoofdpodium.

Veel plezier morgen!!

• Gemma

Nou ja, weet je wat het is? Ga kijken en je ziet vanzelf of het druk is *IDEE*

• calimero

En was het nou druk vandaag of niet. ben benieuwd.

• Kevin O.

Moest vandaag werken in de biertent en viel best mee met de drukte heb ik hier en daar gehoord..

• vogel rocker

Het was veel en veel rustiger dan we hadden verwacht. Bij de bob hooguit 20 minuten wachten, Piranha(geen flouw idee hoe je die n met een boogje doet) ook hooguit 20 minuten, Vogel Rok hooguit 10 minuten('s morgens dan), het was echt een ideale dag!

Edit: Piraña

• vogel rocker

o ja nog even een vraagje, om pak 'm beet 6 uur lag de python plat maar er hing geen bordje storing. Er ging een lege trein over de baan en mensen die voor de ingang stonden te wachten werden aangesproken door een medewerker. Ik heb het gesprek niet gevolgd want ik was op weg naar de Halve Maen, maar bij vertrek ontdekte ik bij de uitgang een bord met buiten gebruik met Python er op. Weet iemand misschien waarom Python zo vroeg afsloot?

• Kevin O.

Klopt python had een storing maar heeft gewoon voor sluitings tijd gedraait tot 12. Wel vreemd dat ze dan een bord hebben geplaatst.